مغز گردو خارجی بلغاری _ شرکت بازرگانی شادیز

مغز گردو خارجی بلغاری

مغز گردو خارجی بلغاری _ شرکت بازرگانی شادیز انواع گردو و مغز گردوی خارجی را با درجه کیفی بالا بصورت عمده به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

مغز گردو خارجی بلغاری

مغز گردو نوعی خشکبار است که بصورت خام مصرف می گردد مغز گردو خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد و سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی نظیر آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم،فیبر و فسفر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند.

مغز گردو از پرچرب ترین مغزهای خوراکی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول بد خون می شود پروتئین موجود در مغز گردو با پروتئین موجود در گوشت ماهی و تخم مرغ برابری می کند پروتئین گیاهی گردو جایگزین خوبی برای پروتئین های حیوانی است.

مغز گردو از پر کاربرد ترین انواع خشکبار است و در انواع ایرانی و خارجی در بازارهای کشور موجود می باشد مغز گردو با درجات کیفی مختلف در بازار موجود می باشد.

یکی از انواع گردوی خارجی که مغز آن طرفداران بسیاری دارد مغز گردوی خارجی بلغارستان است که به اصطلاح به آن گردوی بلغاری می گویند مغز این گردو طعم و چربی بی نظیری دارد و گزینه مناسبی برای صبحانه در کنار پنیر می باشد مغز این گردو رنگ روشنی دارد و با درجه های کیفی مختلف در بازار معامله می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع گردو و مغز گردوی تازه خارجی را بصورت عمده و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

گردو بلغاریگردو خارجی بلغاریمغز گردو بلغاریمغز گردو خارجی بلغاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *