بادام کاغذی خارجی قیمت فروش عمده _بازرگانی شادیز

بادام کاغذی خارجی قیمت فروش

بادام کاغذی خارجی قیمت فروش عمده _بازرگانی شادیز عرضه کننده بادام کاغذی درجه یک و تازه بصورت عمده به مشتریان در سراسر ایران می باشد.

بادام کاغذی خارجی قیمت فروش

بادام کاغذی به بادامی می گویند که پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود بادام پوست کاغذی یکی از تنقلات سالم و پر انرژی است که طرفداران بسیاری دارد از بادام کاغذی بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها نیز استفاده می شود درصد مغز به پوست در این بادام بسیار بالا است.این بادام خاصیت سیرکنندگی بالایی دارد به همین دلیل گزینه مناسبی برای میان وعده می باشد.

بادام کاغذی انواع مختلفی دارد عبارتند از بادام کاغذی ایرانی و خارجی . بادام کاغذی خارجی به بادام منقا معروف است و پوست نازک و یک لایه ای دارد مغز بادام  منقا رنگ روشن و طعم بی نظیری دارد.

بادام کاغذی ایرانی به بادام محب یا بادام سفید شهرت دارد بادام پوست کاغذی در جندین شهر ایران بصورت عمده تولید می گردد و در درجه های کیفی مختلف در بازار خرید و فروش می شود.

ویژگی بارز این نوع بادام پوست بسیار نازک آن ها است که استفاده از آن ها را آسان کرده است .بادام کاغذی علاوه بر کیفیت بالا،قیمت مناسب و متعادلی دارد که سبب افزایش تقاضای آن شده است.

قیمت فروش بادام کاغذی

قیمت بادام کاغذی خارجی به دلیل وارداتی بودن در بازار تبات ندارد و با تغییر نرخ ارز در کشور دچار نوسان می شود لذا جهت دریافت قیمت ها می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوبترین  بادام کاغذی  را بصورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام پوست کاغذی

بادام کاغذی خارجیقیمت بادام کاغذی خارجیقیمت فروش بادام کاغذی خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *