پسته بادامی مشهد _بازرگانی خشکبار شادیز

پسته بادامی مشهد

پسته بادامی مشهد _بازرگانی خشکبار شادیز توزیع کننده انواع پسته بادامی بصورت عمده در سراسر ایران می باشد مشهد از مناطق تولید این پسته در ایران می باشد.

پسته بادامی مشهد

مشهد یکی از قطب های مهم تولید پسته بادامی در کشور است پسته بادامی از پسته های کشیده و بلند است و با پسته اکبری و احمدآقایی از یک خانواده می باشد در بازارهای خارجی به این پسته badami pistachio یا long pistachio می کویند پسته بادامی از مرغوب ترین پسته های تولید شده در ایران است که بصورت عمده در مشهد و در مناطق فیض آباد،مه ولات و بردسکن کشت می شود این پسته به پسته سفید یا پسته مشهدی نیز معروف است پوسته ی استخوانی پسته بادامی  سفید است و سبب زیبا تر شدن ظاهر پسته هم چنین میزان فروش و صادرات بالای آن شده است علاوه بر این پسته بادامی مغز بسیار لذیذ و خوش طعمی دارد این پسته در انس های مختلف در این استان تولید شده و به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.

انواع پسته بادامی در ایران

پسته ی بادامی علاوه بر خراسان در نقاط مختلف ایران مانند یزد،کرمان و دیگر شهرها نیز تولید می شود انواع آن عبارتند از:

پسته بادامی زرند

پسته بادامی مشهد

پسته بادامی راور

پسته بادامی یزد(اردکان)

پسته های بادامی هر منطقه خصوصیات و ویژگی های مختلفی دارند پسته های بادامی از ارقام تجاری و صادراتی پسته در ایران هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند انواع پسته بادامی بصورت خام و شور در آجیل ها نیز استفاده می شود پسته بادامی متقاضیان زیادی خصوصا در بین تجار دارد.

شرکت بازرگانی شادیز از بزرگترین تامین کنندگان انواع پسته بادامی بصورت مستقیم و بدون واسطه در ایران است محصولات این مجموعه بصورت عمده و با درجه ی کیفی بالا به مشتریان عرضه می گردد سفارشات پسته بادامی صادراتی و دستچین نیز پذیرفته می شود.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته بادامیپسته بادامی مشهدپسته مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *