فروش گردو نهاوند همدان بصورت عمده _خشکبار شادیز

فروش گردو نهاوند همدان

فروش گردو نهاوند همدان بصورت عمده _خشکبار شادیز گردو درجه یک نهاوند را بصورت عمده به فروش می رساند شهر نهاوند در همدان یکی از مناطق گردو خیز ایران است.

فروش گردو نهاوند همدان

شهرستان نهاوند در استان همدان یکی از مهم ترین قطب های تولید گردو پس از تویسرکان است سالانه حدود ۱۰ هزار تن گردو از باغات این شهرستان برداشت می شود انواع مختلف گردو سنگی و گردو پوست کاغذی در این شهرستان کشت می شود از شاخصه های مهم گردو نهاوند میتوان،مغز سفید،خوش طعم و درصد بالای چربی آن را نام برد که سبب شهرت آن شده است شهرستان نهاوند با دارا بودن آب و هوا و خاک مساعد،محل مناسبی برای کشت و پرورش گردو است خرید و فروش گردو در این شهر رونق بالایی دارد گردوی نهاوند پس از برداشت به استان های مختلف و کشورهای خارجی از جمله کشور عراق،آلمان و کشورهای حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد.

گردو از مغزهای بسیار مغذی و خوش طعم است که از آن بصورت های مختلف در تهیه ی انواع غذاها استفاده می شود علاوه بر مصارف خوراکی از گردو در صنایع مختلف دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود مغز گردو سرشار از چربی های امگا۳ است که سبب بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه می شود گردو هم چنین سرشار از انواع ویتامین،پروتئین،کلسیم،آهن،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامت بخش های مختلف بدن کمک می کند.

شرکت تجاری خشکبار شادیز،انواع مختلف گردوی نهاوند را بصورت دست اول و بدون واسطه به مشتریان عزیز اائه می دهد کلیه ی محصولات با درجه کیفی بالا و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می گردد .

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش عمده گردو نهاوندفروش گردو نهاوند همدانگردو نهاوند همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *