خرید بادام منقا فله ای درجه یک _بازرگانی شادیز

قیمت بادام منقا فله ای

خرید بادام منقا فله ای درجه یک _بازرگانی شادیز در زمینه ی خرید و فروش بادام منقا در ایران فعالیت می نماید بادام منقا از محبوبترین بادام های ایرانی است.

بادام منقا

بادام منقا که به آن بادام پوست کاغذی نیز می گویند از پر طرفدارترین بادام های ایرانی است پوسته ی این بادام بسیار نازک است و بر روی مغز استحکام کافی ندارد به همین دلیل به راحتی و با فشار انگشت شکسته می شود بادام منقا یکی از انواع لوکس بادام درختی در ایران است که از آن بصورت خام و شور در انواع آجیل ها و جهت پذیرایی ازمهمانان استفاده می شود از این بادام  هم چنین به عنوان یک تنقلات خوشمزه نیز استفاده می شود.

مغز بادام منقا طعم شیرین و درصد چربی بالایی دارد یکی از مزیت های مهم بادام منقا درصد بالای مغز به پوست آن است که سبب افزایش تقاضای آن شده است مغز این بادام به دلیل وجود پوسته بر روی آن کیفیت بالاتری دارد زیرا این پوسته از رسیدن آلودگی به مغز آن جلوگیری می کند در نتیجه مغز بادام تازه تر می ماند و کیفیت بالاتری دارد علاوه بر این بادام منقا قیمت بسیار مناسب و متعادلی دارد و افراد مختلف از هر قشری می توانند آن را خریداری نمایند.

خرید بادام منقا فله ای

بادام منقا به دلیل کیفیت بالا میزان خرید،فروش و صادرات بالایی دارد خرید و فروش این بادام بصورت عمده و جزیی در بازارهای کشور انجام می شود تولید بادام بسیار پر سود است زیرا بادام منقا میزان تقاضای بالایی دارد.

بازرگانی خشکبار شادیز،مرغوبترین نوع بادام کاغذی منقا را بصورت مستقیم از باغدار به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد کلیه ی محصولات این مجموعه به صورت فله و خام ارائه می گردد شادیز هم چنین جهت تامین هر چه بیشتر نیازهای مشتیان،محصولات سایر تولید کنندگان را بصورت نقدی خریداری می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت بادام از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

خرید بادام منقاخرید بادام منقا درجه یکخرید بادام منقا فله ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *