فروش مغز بادام مامایی خام صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش مغز بادام مامایی خام صادراتی

فروش مغز بادام مامایی خام صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز مغز بادام مامایی مرغوب صادراتی را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

فروش مغز بادام مامایی خام صادراتی

مغز بادام مامایی یکی از مرغوب ترین انواع مغز بادام تولید شده در کشور است که حجم بالایی از صادرات بادام از کشور را به خود اختصاص داده است.

بیشترین حجم از تولید بادام مامایی در کشور متعلق به استان چهار محال بختیاری و نواحی حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان است. بادام مامایی پوست چوبی سخت و مغز بسیار درشت و خوش طعمی دارد. مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار با کیفیت می باشد و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد.

مغز بادام مامایی طعم شیرینی دارد و درصد تلخی آن صفر است.از خصوصیات ظاهری مغز بادام مامایی می توان به رنگ روشن و حالت چروکیده آن اشاره کرد.

از مغز بادام مامایی برای صادرات به کشورهایی هم چون هند،ترکیه،امارات،روسیه و .. استفاده می شود. کشور هند بزرگ ترین خریدار بادام مامایی است. مغز بادام مامایی هم به صورت عمده و هم بسته بندی شده به کشورهای متعدد خارجی صادر می گردد.

بادام مامایی از گران قیمت ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است و با الطبع مغز آن نیز قیمت بالایی دارد. قیمت مغز بادام مامایی با توجه به اندازه و سایز آن محاسبه می شود. هر چه سایز مغز بادام بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است.

برای تعیین سایز مغز بادام میزان صد گرم از مغز بادام را جدا کرده،سپس دانه های آن را شمارش می کنند میزان دانه موجود در این صد گرم را سایز بادام می گویند.

مغز بادام گرید های مختلفی دارد و معمولا آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۴۰ تایی تقسیم می کنند.

سایز بادام مامایی:

سایت ۸۰_۹۰ یا ۵A

سایز۹۰_۱۰۰ یا ۴A

سایز۱۰۰_۱۰۵ یا ۳A

سایز۱۱۰_۱۱۵ یا ۲A

سایز۱۲۰_۱۲۵ یا A

سایز ۱۳۰_۱۳۵ یا ES

سایز ۱۴۰_۱۴۵ یا ESB

سایز ۱۵۰ به بالا یا Mini

مجموعه بازرگانی شادیز انواع مغز بادام مامایی تازه و خام را به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

جهت خرید و فروش عمده این محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

فروش مغز بادام ماماییفروش مغز بادام مامایی خامفروش مغز بادام مامایی خام صادراتیفروش مغز بادام مامایی صادراتیمغز بادام مامایی خاممغز بادام مامایی خام صادراتیمغز بادام مامایی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *