مغز گردو ممتاز تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز

مغز گردو ممتاز تویسرکان

مغز گردو ممتاز تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز مغز گردوی ممتاز و خوش طعم تویسرکان را به صورت عمده به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

مغز گردو ممتاز تویسرکان

گردو معروف ترین و مهم ترین محصول کشاورزی تولید شده در تویسرکان است. شهرستان تویسرکان قطب اصلی تولید گردو در استان همدان و ایران است. گردوی تویسرکان مرغوب ترین و با کیفیت ترین گردوی تولید شده در کشور و حتی جهان است. شهرستان تویسرکان به سبب دارا بودن آب و هوای کوهستانی و دره ای محیط مناسبی جهت کشت و پرورش انواع گردو است.

انواع مختلف گردو در این شهرستان با درجه کیفی بالا تولید می شود و به شکل مغز شده و با پوست به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. مغز گردوی ممتاز،مرغوب ترین مغز گردوی تولید شده در تویسرکان است. این نوع مغز گردو چربی بالا،طعم عالی،رنگ روشن و کیفیت بالایی دارد.

مغز گردوی ممتاز تویسرکان علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد. صادرات مغز گردوی تویسرکان به کشورهایی نظیر عمان،امارات،قطر،کویت،ترکیه،روسیه و .. انجام می شود.

مغز گردو منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،اسیدهای چرب،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و .. است. مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا حاوی مقادیر فراوانی امگا۳ است که به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک می کند.

از مغز گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. مغز گردو از جمله خشکبارهایی است که به دلیل داشتن چربی فراوان نمی توان آن را برای مدت طولانی نگهداری کرد زیرا خواص و کیفیت خود را از دست می دهد. لذا مجموعه شادیز جهت حفظ تازگی و مرغوبیت مغز گردو پس از دریافت سفارشات شما گردوی تازه با پوست را توسط نیروهای انسانی به مغز تبدیل کرده و به شما عزیران ارائه می نماید.

لطفا جهت خرید و فروش محصول با ما ارتباط برقرار نمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

گردو

مغز گردو تویسرکانمغز گردو ممتاز تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *