عرضه پسته رقم کله قوچی دامغان _ بازرگانی شادیز

عرضه پسته رقم کله قوچی دامغان

عرضه پسته رقم کله قوچی دامغان _ بازرگانی شادیز انس های مختلف پسته کله قوچی دامغان را با بالاترین درجه کیفی به صورت عمده به فروش می رساند.

عرضه پسته رقم کله قوچی دامغان

پسته کله قوچی دامغان از مرغوب ترین و لوکس ترین پسته های تولید شده در کشور است و همواره از میزان تقاضای بالایی برخوردار می باشد. شهرستان دامغان قطب بزرگ تولید پسته در استان سمنان است. انواع مختلف پسته های صادراتی از جمله پسته کله قوچی به صورت عمده و با درجه کیفی بالا در این منطقه تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

پسته کله قوچی از جمله پسته های خوش طعم و لوکس است و از ارقام درشت پسته به شمار می آید. پسته کله قوچی ظاهری گرد و درشت دارد و از آن بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود. پسته کله قوچی انس پایین و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن می باشد. مناسب ترین انس پسته کله قوچی برای آجیل انس های زیر ۲۴ دانه است.

پسته کله قوچی پس از پسته فندقی بیشترین حجم از تولید پسته را در کشور به خود اختصاص داده است.پسته کله قوچی دامغان به صورت خام و با فرآوری های مختلف در فروشگاه های سراسر کشور خرید و فروش می شود. پسته کله قوچی پس از پسته اکبری لوکس ترین پسته ایرانی است و میزان صادرات بالایی به کشورهای کیفیت محور مانند کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس دارد. پس می توان گفت که پسته کله قوچی از جمله پسته های پر فروش در کشور به شمار می آید.

مجموعه بازرگانی شادیز مرغوب ترین انواع پسته کله قوچی دامغان را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول می توانید با ما ارتباط برقرار نمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته کله قوچی

پسته رقم کله قوچی دامغانعرضه پسته رقم کله قوچیعرضه پسته رقم کله قوچی دامغانعرضه پسته کله قوچی دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *