عمده فروشی بادام سنگی صادراتی _بازرگانی شادیز

عمده فروشی بادام سنگی صادراتی

عمده فروشی بادام سنگی صادراتی _بازرگانی شادیز بادام سنگی درجه یک و صادراتی را به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

عمده فروشی بادام سنگی صادراتی

بادام سنگی یکی از معروف ترین انواع بادام درختی تولید شده در کشور است. بادام سنگی به دلیل کیفیت و قیمت مناسب متقاضیان بسیاری هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد.

بادام سنگی همانطور که از نام آن پیداست پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد و به راحتی با فشار دست قابل شکستن نیست. مغز این بادام طعم شیرین و میزان چربی بالاتری نسبت به دیگر انواع بادام دارد. بادام سنگی یکی از رایج ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است که بیشترین حجم از سطح زیر کشت بادام را در کشور به خود اختصاص داده است.

درخت بادام سنگی به دلیل سازگاری و نیاز آبی کم در مناطق مختلف کشور از جمله استان فارس،چهار محال بختیاری،اصفهان،کرمان و .. تولید می گردد. بادام سنگی پایین ترین قیمت را در بین انواع بادام دارا می باشد به همین دلیل بیشتر به صورت عمده خرید و فروش می شود. این بادام گزینه مناسبی جهت صادرات به کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه است، زیرا بادام درختی در کمتر کشوری به صورت عمده تولید می گردد و از طرفی قیمت مناسب آن سبب سود بیشتر برای هر دو طرف معامله یعنی فروشنده و خریدار می شود.

از مغز بادام سنگی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده خشکبار در ایران،عمده بادام سنگی مرغوب صادراتی را با قیمت مناسب به خریداران و تجار گرامی عرضه کمی نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش این محصول به صورت عمده از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگی صادراتیعمده فروشی بادام سنگیعمده فروشی بادام سنگی صادراتیعمده فروشی بادام صادراتیفروش بادام سنگی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *