خرید پسته فندقی با کیفیت _ شرکت خشکبار شادیز

خرید پسته فندقی با کیفیت

خرید پسته فندقی با کیفیت _ شرکت خشکبار شادیز انواع پسته فندقی درجه یک و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب در کشور به فروش می رساند.

خرید پسته فندقی با کیفیت

پسته فندقی یکی از خوشمزه ترین و پر متقاضی ترین انواع پسته های تولید شده در ایران است. پسته فندقی از ارقام ریز پسته است و ظاهری گرد دارد. پسته فندقی از ارقام صادراتی پسته به شمار می آید و به صورت عمده در باغات کرمان و رفسنجان پرورش داده می شود.

پسته فندقی در انواع زیر به بازار عرضه می گردد:

پسته فندقی دستچین یا توچین شده

پسته فندقی خندان

پسته فندقی آب خندان

پسته فندقی دهن بست

پوست استخوانی این پسته کرم و مغز آن ارغوانی رنگ است. مغز پسته فندقی رنگ سبز،چربی بالا و طعم بسیار بی نظیری دارد. علاوه بر کیفیت بالا این پسته قیمت پایین تری نسبت به دیگر انواع پسته های تجاری تولید شده در ایران دار. قیمت و کیفیت مناسب این پسته سبب افزایش تقاضای این محصول در بازارهای داخلی و خارجی شده است. بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته در کشور متعلق به رقم فندقی است.

پسته فندقی برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی گردید و امروز یکی از معروف ترین انواع پسته های ایرانی در بازارهای جهانی به شمار می آید.

مجموعه خشکبار شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده پسته در ایران ،با کیفیت ترین پسته فندقی را به صورت مستقیم و در تناژ بالا برای مشتریان تامین می نماید.

جهت خرید و فروش عمده این محصول هم چنین استعلام قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید  همراهی همیشگی شما دوستان گرامی

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقی با کیفیتخرید پسته فندقیخرید پسته فندقی با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *