صادرات پسته به قزاقستان _ بازرگانی خشکبار شادیز

صادرات پسته به قزاقستان

صادرات پسته به قزاقستان _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته ایرانی را با قیمت مناسب به قزاقستان و سایر نقاط دنیا صادر می نماید.

صادرات پسته به قزاقستان

کشور ایران به عنوان بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده پسته در جهان،انواع پسته مرغوب ایرانی را به بیش از ۵۰ کشور دنیا ارسال می کند. پسته های تولید شده در ایران به دلیل تنوع بالا و طعم و مزه عالی طرفداران بسیاری در نقاط مختلف جهان دارند.

قزاقستان یکی از مقاصد صادراتی مهم پسته ایران به شمار می آید. کشور قزاقستان یکی از کشورهای حوزه cis به شمار می آید و روابط تجاری خوبی با ایران دارد.

صادرات پسته به قزاقستان به دلیل نزدیکی به ایران و امکان ارسال محصول به دو صورت زمینی و دریایی بسیار مناسب و کم هزینه می باشد. انواع پسته های فندقی،اکبری و پسته احمد آقایی توسط تجار ایرانی به این کشور صادر می شود. انواع پسته های درجه یک و درجه دو مانند پسته های خندان و آب خندان فندقی و احمد آقایی توسط تجار این کشور از ایران خریداری می شود.

کشور قزاقستان به عنوان یکی از کشورهای خریدار پسته های ایرانی در گروه کشورهای قیمت محور قرار می گیرد و خریداران این کشور بیشتر به دنبال خرید پسته با قیمت مناسب تر می باشند. از نکات قابل اهمیت برای صادرات پسته به قزاقستان ارائه قیمت های رقابتی و مناسب است.

انواع و انس های مختلف پسته های ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب توسط این مجموعه به فروش می رسد. بازرگانی شادیز هم چنین در زمینه صادرات این محصول نیز به صورت گسترده فعالیت می نماید.

در صورت تمایل به خرید،فروش و صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره با مشاورین مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

همواره با شما هستیم از مرکز بزرگ خشکبار شادیز

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

صادرات پستهصادرات پسته به قزاقستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *