خرید عمده بادام محب شهرستان سامان _ بازرگانی شادیز

خرید عمده بادام محب شهرستان سامان

خرید عمده بادام محب شهرستان سامان _ بازرگانی شادیز بادام محب منطقه سامان را به صورت عمده با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید عمده بادام محب شهرستان سامان

شهرستان سامان از مناطق حاشیه زاینده رود در استان چهار محال بختیاری و قطب اصلی تولید بادام در کشور است. این منطقه به سبب برخورداری از آب و هوای خوب و خاک حاصلخیز بهترین انواع بادام را در کشور تولید می نماید.

انواع مختلف بادام درختی با درجه کیفی بالا در این شهرستان تولید می گردد که عبارتند از:

بادام مامایی

یادام محب

بادام ربیع

بادام سنگی

بادام محب یا همان بادام کاغذی یکی از با کیفیت ترین انواع بادام تولید شده در سامان است که طرفداران بسیاری هم در داخل و هم در کشورهای خارجی دارد. بادام محب پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار دست قابل شکستن است. مهم ترین مزیت این نوع بادام درصد مغز به پوست بالا و قیمت متعادل آن است که سبب افزایش تقاضای آن شده است.

بادام محب با نام بادام سفید نیز شناخته می شود. بادام محب سامان علاوه بر بازارهای داخلی به کشور هند و کشورهای حوزه خلیج فارس مانند امارات صادر می گردد.

بادام محب مغزی بسیار خوش طعم دارد که پس از چیده شدن زودتر از بادام سنگی و بادام مامایی خشک شده و به فروش می رسد. از بادام محب به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود.

قیمت بادام محب با توجه به درشتی و ریزی بادام هم چنین درصد مغز و کیفیت آن محاسبه می شود.قیمت خرید عمده این محصول بسیار مقرون به صرفه تر از قیمت خرید آن به صورت جزئی است.

مجموعه خشکبار شادیز بادام محب خام و درجه یک سامان را به صورت مستقیم از تولید کننده با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما ارتباط برقرار نمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام محب

بادام محب سامانبادام محب شهرستان سامانخرید بادام محب شهرستان سامانخرید عمده بادام محبخرید عمده بادام محب سامانخرید عمده بادام محب شهرستان سامانعمده بادام محب شهرستان سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *