فروش انواع پسته دهن بست _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش انواع پسته دهن بست

فروش انواع پسته دهن بست _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته دهن بست را با مناسب ترین قیمت و کیفیت در سراسر کشور به فروش می رساند.

فروش انواع پسته دهن بست

ایران از کشورهای بزرگ در زمینه تولید پسته مرغوب در دنیا به شمار می آید. پسته های ایرانی تنوع و کیفیت بسیار بالایی دارند. انواع پسته ایرانی در مناطق مختلف کشور از جمله استان کرمان،خراسان،یزد،قزوین و .. به صورت عمده تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

مهم ترین انواع پسته تولید شده در ایران عبارتند از:

پسته اکبری

پسنه کله قوچی

پسته احمد آقایی

پسته فندقی

از همه ی این ارقام نوع دهن بست نیز وجود دارد. پسته دهن بست به پسته ای می گویند که به دلیل نرسیدن املاح معدنی کافی به آن،مغز آن به طور کامل رشد نکرده و پوست استخوانی آن به طور طبیعی بسته مانده است.این نوع پسته هیچ شکافی ندارد و به آن پسته دهن بست یا ناخندان می گویند.

انواع پسته دهن بست عبارتند از:

پسته دهن بست احمد آقایی

پسته دهن بست اکبری

پسته دهن بست کله قوچی

پسته دهن بست فندقی

کیفیت پسته دهن بست با توجه به گرم مغز آن تعیین می شود یعنی هر چه پسته دهن بست گرم مغز بالاتری داشته باشد مرغوب تر است. بهترین نوع آن پسته دهن بست ۵۰ گرم مغز است.

از پسته دهن بست به دو منظور استفاده می شود یکی برای آب خندان کردن پسته و دیگری برای مغز کردن. یکی از مهم ترین مزیت های پسته های دهن بست عدم آلودگی آن ها به سم آفلاتوکسین است. این محصول هیچ گونه آلودگی و سمی ندارد و زمان ماندگاری آن نیز بالاتر است.

پسته دهن بست قیمت بسیار ارزان تری نسبت به پسته های خندان و آب خندان شده دارد . این نوع پسته صادرات خوبی به کشورهای خارجی خصوصا کشورهای اروپایی و قیمت محور دارد.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع پسته ددهن بست را با قیمت و کیفیت مناسب به صورت عمده به فروش می رساند.

لطفا جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

انواع پسته دهن بستفروش انواع پسته دهن بستفروش پسته دهن بست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *