فروشنده پسته اکبری درجه یک _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروشنده پسته اکبری درجه یک

فروشنده پسته اکبری درجه یک _ بازرگانی خشکبار شادیز پسته اکبری درجه یک ایرانی را در انواع مختلف و با تناژ بالا به فروش می رساند.

فروشنده پسته اکبری درجه یک

پسته اکبری از مرغوب ترین و لوکس ترین ارقام پسته تولیدی در ایران است . پسته اکبری در انواع مختلف به کشورهای مختلف دنیا صادر می گردد. قیمت پسته اکبری به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا نسبت به دیگر انواع پسته بیشتر است.

پسته اکبری ظاهری بادامی شکل و کشیده ،درجه خندانی بالا و طعم بسیار لذیذی دارد. این پسته پوست استخوانی کرم تیره و مغز بسیار درشت و بنفش رنگی دارد. از پسته اکبری بیشتر به صورت آجیلی و برای صادرات به کشورهای مختلف مانند کشورهای عربی،آسیایی و اروپایی استفاده می شود. حدود ۸۵ درصد از پسته اکبری تولید شده در کشور به بازارهای خارجی صادرات می شود.

پسته اکبری انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

پسته اکبری دستچین یا توچین

پسته اکبری خندان

پسته اکبری آب خندان

پسته اکبری دهن بست

پسته اکبری در مناطق مختلف کشور به صورت عمده تولید می گردد اما بیشترین سطح زیر کشت آن متعلق به شهرستان رفسنجان در کرمان می باشد. پسته اکبری با نام super long pistachio در بازارهای جهانی شناخته می شود. این پسته انس پایین و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن است. پسته اکبری لوکس ترین و درشت ترین پسته تولید شده در ایران و جهان است و از نظر تجاری ارزش بسیار بالایی دارد.

مجموعه شادیز از طریق ارتباط مستقیم با کشاورزان و دسترسی کامل به پسته های مرغوب،محصولی با کیفیت و عالی را برای مشتریان تامین می نماید.

خرید،فروش و صادرات پسته اکبری به صورت عمده و تناژی توسط این مجموعه انجام می شود.

جهت خرید و فروش محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته اکبری

پسته اکبری درجه یکفروشنده پسته اکبریفروشنده پسته اکبری درجه یکفروشنده پسته درجه یک اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *