مرکز پخش عمده بادام کاغذی _ شرکت خشکبار شادیز

مرکز پخش عمده بادام کاغذی

Almond with leaves isolated on white background


مرکز پخش عمده بادام کاغذی _ شرکت خشکبار شادیز از جمله مراکز بزرگ تامین و پخش بادام کاغذی به صورت عمده و بی واسطه در ایران می باشد.

مرکز پخش عمده بادام کاغذی

شرکت شادیز به واسطه ارتباط مستقیم با تولید کنندگان اصلی بادام در کشور توانایی تامین سفارشات عمده شما جهت فروش داخلی و خارجی را دارا می باشد. خرید انواع بادام ایرانی از جمله بادام کاغذی را می توانید از این مجموعه با بهترین کیفیت انجام دهید.

بادام پوست کاغذی نمونه ای لوکس از انواع بادام درختی است که به صورت عمده در مناطق مختلف ایران نظیر چهار محال بختیاری،کرمان،اصفهان و .. تولید می گردد. این نوع بادام پوست چوبی نازک تری نسبت به دیگر انواع بادام دارد و پوست آن به راحتی با فشار انگشت قابل شکستن است. بادام پوست کاغذی با نام بادام محب و بادام سفید نیز شناخته می شود.

از بادام کاغذی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و تنقلات استفاده می شود. اگر به دنبال یک میان وعده سالم و مغذی هستید بادام کاغذی بهترین گزینه است و اگر به دنبال محصولی لوکس برای صادرات هستید باز هم بادام کاغذی گزینه فوق العاده می باشد.

از مزیت های بادام پوست کاغذی می توان به درصد مغز به پوست بسیار بالا و طعم شیرین آن اشاره کرد. علاوه بر کیفیت بالا، این محصول قیمت مناسب و متعادلی دارد که سبب افزایش تقاضای آن شده است. این بادام علاوه بر فروش داخلی خوب، صادرات بالایی به کشورهای خارجی دارد.

کشورهای عربی،روسیه،ترکیه،و.. از اصلی ترین خریداران بادام کاغذی در کشورهای خارجی به شمار می آیند.

شرکت شادیز با عرضه مستقیم و بدون واسطه محصول،بهترین بادام کاغذی را به خریداران محترم ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

پخش بادام کاغذیپخش عمده بادام کاغذیمرکز پخش بادام کاغذیمرکز پخش عمده بادام کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *