گردو تویسرکان صادراتی عمده _ بازرگانی شادیز

گردو تویسرکان صادراتی عمده

گردو تویسرکان صادراتی عمده _ بازرگانی شادیز گردو تویسرکان صادراتی را با قیمتی مناسب به صورت عمده و تناژی به فروش می رساند.

گردو تویسرکان صادراتی عمده

گردو تویسرکان صادراتی را می توانید از طریق این مجموعه به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری نمایید. در این روش محصول با کیفیت و قیمت مناسب تر به مشتریان عرضه می گردد.

گردوی تویسرکان یکی از انواع گردوهای صادراتی است که در شهرستان تویسرکان استان همدان تولید می گردد. مزیت ها و ویژگی های منحصر به این گردو سبب افزایش تقاضای آن هم در داخل و هم در خارج از کشور شده است. گردوی تویسرکان بهترین و با کیفیت ترین گردوی تولید شده در کشور است. این گردو مغز پر و سفید،چربی فراوان و طعم بسیار بی نظیری دارد.

صادرات گردوی تویسرکان به کشورهای مختلف از جمله کشور عمان،ترکیه،امارات،روسیه،لبنان،قطر،کویت و.. انجام می شود. گردوی مرغوب تویسرکان به شکل های زیر به بازارهای خارجی صادر می گردد:

گردوی تازه با پوست سبز

گردوی خشک با پوست قهوه ای رنگ

مغز گردو

شهرستان تویسرکان به سبب برخورداری از آب و هوای کوهستانی و دره ای،محیطی مناسب برای کاشت و پرورش گردو است. گردوی تویسرکان در سه نوع پوست سنگین،سبک و پوست کاغذی به صورت عمده تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

گردو میوه ای بسیار ارزشمند است که به سبب دارا بودن مواد مغذی و املاح معدنی فراوان از ن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع روغن گیری،دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر فراوانی چربی های مفید امگا۳ است که به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز هم چنین پیشگیری از آلزایمر کمک می کند.

انواع گردوی صادراتی تویسرکان را می توانید با مناسب ترین قیمت و کیفیت از مجموعه شادیز خریداری نمایید.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

گردو تویسرکان صادراتیگردو تویسرکان صادراتی عمدهگردو تویسرکان عمدهگردو صادراتی عمده تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *