فروش پسته مناسب صادرات به بازار جهانی _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش پسته مناسب صادرات

فروش پسته مناسب صادرات به بازار جهانی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته مناسب صادرات را به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

فروش پسته مناسب صادرات به بازار جهانی

انواع پسته مناسب صادرات به صورت مستقیم و بی واسطه توسط شرکت بازرگانی شادیز به خریداران و تجار گرامی عرضه می گردد. انواع پسته های ایرانی به دلیل کیفیت بالا امکان ارائه به بازارهای جهانی را دارند.

شرکت شادیز به واسطه شناخت بازارهای مختلف و ارتباط مستقیم با تولید کنندگان این محصول، بهترین انواع پسته را جهت صادرات به کشورهای مختلف در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

کشور ایران یکی از بزرگ ترین کشورهای تولید کننده و صادر کننده پسته در دنیا است. پسته های ایرانی به سبب تنوع زیاد و طعم بسیار عالی توانایی صادرات به کشورهای مختلف با ذائقه های مختلف را دارند. تنوع پسته های ایرانی به گونه ای است که تا کنون بیش از ۷۰ نوع پسته در ایران کشت شده است.

معروف ترین انواع پسته تولید شده در ایران عبارتند از:

پسته اکبری

پسته کله قوچی

پسته احمد آقایی

پسته فندقی

پسته بادامی

هر یک از انواع پسته خصوصیات جداگانه ای دارند و متناسب با بازار هدف به کشورهای مختلف صادر می گردد. پسته های تولید شده در ایران به بیش از ۵۰ کشور دنیا صادر می گردد. مهم ترین کشورهای خریدار پسته های ایرانی عبارتند از:

آلمان

ایتالیا

فرانسه

روسیه

چین

امارات

عمان

قطر

اوکراین

دبی

کویت

عراق و..

انواع پسته به صورت خام،تفت داده،شور و یا با فرآوری های مختلف به کشورهای خارجی صادر می گردد. صادرات از مهم ترین اهداف تجاری تولید پسته در ایران است. صادرات پسته درآمد های ارزی خوبی برای کشور به همراه دارد و به رشد اقتصادی کشور کمک می کند.

مجموعه بازرگانی شادیز به واسطه ارتباطات گسترده با تولید کنندگان  و شناخت کامل و جامع محصول بهترین محصول را به مشتریان عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید،فروش و یا صادرات محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

پسته مناسب صادراتفروش پسته مناسب صادراتفروش پسته مناسب صادرات به بازار جهانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *