فروش عمده پسته صادراتی فندقی _ بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته صادراتی فندقی

فروش عمده پسته صادراتی فندقی _ بازرگانی شادیز انواع پسته فندقی صادراتی را به صورت مستقیم از تولید کننده و بی واسطه به فروش می رساند.

فروش عمده پسته صادراتی فندقی

پسته فندقی یکی از شناخته شده ترین انواع پسته های صادراتی تولید شده در ایران است. این پسته ظاهری گرد و کوچک دارد و به دلیل شباهت آن به میوه فندق آن را به این اسم نامگذاری کرده اند.

پسته فندقی انس بالا و تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده ریز بودن آن می باشد. پسته فندقی پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد این در حالی است که پسته فندقی ظاهر زیبا و مغز سبز و بسیار لذیذی دارد.

ویژگی های پسته فندقی عبارتند از:

ظاهر گرد و زیبا

قیمت مناسب تر

مغز سبز و خوش طعم

مغز پر چرب

مناسب جهت صادرات

مناسب جهت فروش داخلی

حجم بالای تولید

پسته فندقی بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است. عمده صادرات پسته فندقی به کشورهایی نظیر چین،روسیه،هنگ کنگ،ویتنام و.. انجام می شود . کشورهای نام برده از خریداران قیمت محور پسته های ایرانی می باشند.

پسته فندقی در انواع مختلف به کشورهای خارجی صادر می گردد که عبارتند از:

پسته فندقی دستچین یا توچین

پسته فندقی خندان

پسته فندقی آب خندان

پسته فندقی دهن بست

مغز پسته فندقی

قیمت پسته فندقی با توجه به پارامترهای مختلفی مانند انس پسته،درجه خندانی ،درصد دهن بست پسته،رویت پسته،کیفیت پسته و .. محاسبه می شود. بیشترین سطح زیر کشت پسته فندقی در کشور متعلق به استان کرمان به خصوص شهرستان های رفسنجان،سیرجان و زرند است.

مجموعه بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده پسته در ایران، انواع پسته فندقی صادراتی را به صورت عمده و تناژی به فروش می رساند.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته فندقی

پسته صادراتی فندقیعمده پسته صادراتی فندقیعمده پسته فندقیفروش پسته صادراتی فندقیفروش پسته فندقی عمدهفروش عمده پسته صادراتی فندقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *