تولید و فروش خلال مغز بادام شیرین _ بازرگانی شادیز

تولید و فروش خلال مغز بادام شیرین

تولید و فروش خلال مغز بادام شیرین _ بازرگانی شادیز خلال بادام شیرین ایرانی را بصورت مستقیم به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

تولید و فروش خلال مغز بادام شیرین

خلال بادام از فرآورده های بسیار مرغوبی است که مصرف کننده های بسیاری در صنایع غذایی دارد.هر ساله حجم قابل توجهی از این محصول در شهرهای مختلف ایران از جمله قزوین تولید شده و به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد. تولید و فروش خلال بادام درجه یک خام از کارخانه های تولیدی با قیمت مناسب صورت می گیرد.

خلال مغز بادام شیرین به دلیل دارا بودن انواع ویتامین ها و مفید بودن در درمان بسیاری از بیماری ها مانند دیابت بسیار مورد توجه قرار دارد. بادام انواع ویتامین های مورد نیاز بدن را درون خود دارد این مغز لذیذ به دلیل داشتن کلسیم در رژیم غذایی زنان باردار قرار می گیرد تا به استحکام استخوانهای جنین در حال رشد کمک و کلسیم مورد نیاز بدن مادر را تامین کند.

بادام سبب کنترل و کاهش قند خون می شود و برای افراد دیابتی مناسب است. چربی های مفید موجود در بادام سبب کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون می شود.

خلال مغز بادام شیرین در انواع رنگ و اندازه و با درجه های کیفی مختلف دسته بندی شده اند که هر کدام دارای قیمت خاصی می باشند که در انواع خرید جزئی،عمده و صادرات قیمت گذاری شده اند.

صادرات خلال مغز بادام شیرین

سفارش انواع خلال بادام در حوزه صادرات سالانه رو به افزایش است و کشورهایی نظیر آلمان،چین،روسیه،امارات،فرانسه و ..نقش بسیاری در افزایش سفارش و خرید آن از ایران دارند.

خلال بادام یکی از افزودنی های مورد علاقه سرآشپزها است. از خلال بادام در تزیین انواع غذاهای سنتی،انواع کیک ها،شیرینی ها و دسرها و همچنین بستنی ها استفاده می شود.

بسته بندی خلال بادام شیرین

بسته بندی خلال بادام از جمله موارد مهمی است که در صادرات آن تاثیر گذار است. این محصول به دلیل شکنندگی بالایی که دارد در زمینه بسته بندی حساس می باشد.

صادر کنندگان خلال بادام برای جلوگیری از شکسته شدن خلال ها و آسیب دید نشان نهایت تلاش خود را می کنند و از بسته بندی های استاندارد و مناسب برای این محصول استفاده می نمایند.

شرکت بازرگانی شادیز از مجموعه های فعال در حوزه تولید،فروش و صادرات بادام و فرآورده های آن مانند خلال بادام است. چنانچه تمایل به خرید و صادرات خلال بادام با کیفیت با قیمت مناسب دارید می توانید با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

جهت خرید،فروش و صادرات این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

تولید خلال بادامتولید خلال مغز بادام شیرینتولید و فروش خلال بادامتولید و فروش خلال مغز بادام شیرینخلال مغز بادام شیرینفروش خلال بادام شیرینفروش خلال مغز بادام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *