خرید انواع بادام سامان _ شرکت خشکبار شادیز

خرید انواع بادام سامان

خرید انواع بادام سامان _ شرکت خشکبار شادیز انواع بادام درختی تولید شده در منطقه سامان را به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید انواع بادام سامان

منطقه سامان از مناطق حاشیه زاینده رود در شهرکرد و قطب مهم تولید و فروش انواع بادام درختی در ایران است انواع مختلف بادام درختی از جمله بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی به صورت عمده در این منطقه تولید می گردد و به صورت با پوست و بدون پوست به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد.

بادام های تولید شده در منطقه سامان به دلیل برخورداری از آب و خاک مناسب بسیار مرغوب و خوش طعم می باشند بادام مامایی یکی از انواع بادام درختی است که تنها در این منطقه به صورت عمده کشت می شود و کیفیت بسیار بالایی دارد.

بادام سامان از جمله خشکبارهای شناخته شده در بازارهای جهانی است بادام های تولید شده در این منطقه به کشورهایی هم چون هند،ترکیه،روسیه و سایر کشورها صادر می گردد

بادام از محبوب ترین و مغذی ترین انواع خشکبار ایرانی است که از آن به صورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود مغز بادام چربی فراوانی دارد به همین جهت از آن در تولید صابون و روغن بادام استفاده می شود.

درخت بادام از درختان سازگار با خشکی و گرمی هوا است و در مناطق گرمسیری مانند استان چهار محال بختیاری،فارس و سایر استان ها تولید می گردد درخت بادام مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد از این رو در رطوبت کم و در زمین های کشت دیم نیز رشد می کند.

شرکت خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام تولید شده در سامان را با بهترین کیفیت و قیمت به صورت عمده به متقاضیان عزیز ارائه می دهد.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها و سایر محصولات شادیز از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباط با شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

انواع بادام سامانخرید انواع بادام سامانخرید بادام سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *