صادرات پودر پسته درجه یک _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پودر پسته درجه یک

صادرات پودر پسته درجه یک _ شرکت بازرگانی شادیز از صادر کنندگان برتر انواع پسته درجه یک ایرانی و پودر آن در کشور به شمار می رود.

صادرات پودر پسته درجه یک

پسته یکی از محصولات کشاورزی بسیار مهم تولید شده در کشور ایران است. این میوه خوش طعم در بیشتر شهر های ایران تولید می گردد و از بازار داخلی و خارجی خوبی برخوردار می باشد.پسته به شکل های مختلف مانند با پوست،مغز،خلال پسته و پودر پسته در بازار خرید و فروش می شود. پسته و فراورده های آن به دلیل خوش طعم بودن و دارا بودن خواص متعدد، همواره طرفداران بسیاری دارد.

پودر پسته یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین فراورده های پسته است که به جهت رنگ زیبا و عطر دلپذیرش، از آن در صنایع مختلف غذایی مانند شیرینی پزی ها،قنادی ها و .. استفاده می شود.

این کالا بیشتر جنبه تزیینی و جذب مشتری بالایی دارد. از گذشته های بسیار دور تا به امروز پودر پسته مصارف زیادی داشته است که امروزه بر حجم مصرف آن افزوده شده است. از پودر پسته برای تولید انواع شیرینی ها،گز،سوهان،بستنی،معجون،بیسکوییت،قاووت،آبمیوه،شکلات،کیک و .. استفاده می شود. از پود پسته هم چنین در تهیه داروها و مصارف درمانی نیز به وفور استفاده می شود.

پودر پسته یکی از محصولات پر فروش صادراتی در ایران است.صادرات پودر پسته به کشورهای مختلف مانند آلمان،ایتالیا،فرانسه،ترکیه ،هند و .. انجام می شود.

بازرگانی شادیز از بزرگترین شرکت های تجاری در حوزه صادرات انواع پسته و پودر آن در ایران به شمار می آید. انواع پودر پسته درجه یک به صورت فله و بسته بندی شده توسط این شرکت به کشورهای گوناگون صادر می گردد.

قیمت انواع پودر پسته در کشور

قیمت پودر پسته در بازار متفاوت است و با توجه به کیفیت و نوع بسته بندی آن قیمت گذاری می شود. البته پودر پسته به صورت فله ای نیز به بازارهای بین المللی صادر می گردد که در این صورت قیمت ها مناسب تر می باشد و برای خریداران به صرفه تر است.

از جمله عوامل موثر بر قیمت گذاری پودر پسته عبارتند از:

نوع پسته

کیفیت پودر پسته

حجم پودر پسته

درصد خالص بودن پودر پسته

برند تولید کننده

و..

در بسیاری از موارد که پودر پسته در بازار قیمت های متفاوتی دارد این مسئله است که شرکت های تولیدی محصولات خود را با بسته بندی های گوناگون و با قیمت های مختلف به بازار عرضه می کنند. که همه این موارد تحت تاثیر کیفیت محصول و دیگر مواردی است که در بالا ذکر کردیم.

جهت خرید،فروش و صادرات این محصول می توانید با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته

پودر پستهپودر پسته درجه یکصادرات پودر پستهصادرات پودر پسته درجه یکقیمت انواع پودر پستهقیمت پودر پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *