صادرات مغز پسته احمد آقایی گلدار _ بازرگانی شادیز

صادرات مغز پسته احمد آقایی گلدار

صادرات مغز پسته احمد آقایی گلدار _ بازرگانی شادیز مغز پسته احمدآقایی گلدار را بصورت مستقیم و در تناژهای بالا به کشورهای مختلف صادر می نماید.

صادرات مغز پسته احمد آقایی گلدار

مغز پسته احمد آقایی گلدار از جمله مغز پسته هایی است که طرفداران بیشماری در کشورهای خارجی دارد. نوع گل قرمز مغز پسته احمد آقایی ظاهر بسیار زیبا و کیفیت بالایی دارد.

مغز پسته احمد آقایی گلدار هر چه گل قرمز رنگ تری داشته باشد کیفیت بیشتری دارد.علاوه بر گل قرمز، رنگ سبز تنه آن نیز از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول است.با کیفیت ترین مغز پسته احمد آقایی گلدار در منطقه نوق رفسنجان تولید می گردد. پس از رفسنجان استان فارس دومین قطب تولید پسته احمد آقایی با کیفیت در ایران محسوب می شود.

در بین انواع مغز پسته های ایرانی نوع احمد آقایی و فندقی گزینه مناسبی برای صادرات از نظر قیمت هستند. مغز پسته احمد آقایی معمولا در بسته بندی های کارتنی در وزن های ۱۰ تا ۱۵ کیلوگرمی به کشورهای مختلف صادر می گردد.

بهترین و لوکس ترین مغز پسته گلدار ،مغز پسته ممتاز زرندی است و همانطور که از نام آن پیداست در شهرستان زرند در استان کرمان تولید می گردد. این نوع مغز پسته کیفیت منحصر به فرد و فوق العاده ای دارد. پس از مغز پسته ممتاز زرندی، مغز پسته احمد آقایی گلدار در رتبه بعدی از نظر کیفیت و صادرات قرار دارد.

بیشترین حجم صادرات این محصول به کشورهای زیر انجام می شود:

هند

امارات

ترکیه

عراق

چین

کشورهای اروپایی

و…

قیمت خرید مغز پسته احمد آقایی

مغز پسته احمد آقایی از پسته دهان بسته احمد آقایی به دست می آید از این رو قیمت آن رابطه مستقیمی با پسته احمد آقایی دهن بست دارد و با توجه به آن تعیین می گردد.

قیمت پسته دهان بسته با توجه به انس و گرم مغز آن در ۱۰۰ گرم وابسته است. هر چه گرم مغز پسته به ۵۰ گرم نزدیکتر باشد کیفیت بالاتری دارد.پسته دهن بست ۵۰ گرم مغز، بهترین نوع آن است.

نحوه محاسبه گرم مغز پسته دهن بست بدین گونه است که میزان ۱۰۰ گرم از پسته دهن بست احمد آقایی  را وزن می کنند و سپس آن را مغز گرده و سپس دوباره مغز آن را وزن می کنند.اگر عدد بدست آمده ۵۰ یا نزدیک به ۵۰ باشد قیمت خرید آن بالاتر است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته گلدار درجه یک را بصورت مستقیم به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید. محصولات این مجموعه با بهترین کیفیت و قیمت های رقابتی به مشتریان ارائه می گردد.

جهت خرید و صادرات محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

صادرات مغز پسته احمد آقاییصادرات مغز پسته احمد آقایی گلدارصادرات مغز پسته گلدارصادرات مغز پسته گلدار احمد آقاییقیمت خرید مغز پسته احمد آقاییقیمت مغز پسته احمد آقاییمغز پسته گلدار احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *