فروش عمده بادام درختی درجه یک _ بازرگانی شادیز

فروش عمده بادام درختی درجه یک

فروش عمده بادام درختی درجه یک _ بازرگانی شادیز انواع بادام درختی ایرانی را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در حجم عمده به فروش می رساند.

فروش عمده بادام درختی درجه یک

فروش عمده بادام درختی بصورت با پوست و مغز شده از استقبال زیادی در بین خریداران برخوردار می باشد در همین راستا شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام درختی درجه یک ایرانی را بصورت مستقیم و با مناسبترین قیمت در حجم های تناژی به خریداران محترم عرضه می نماید.

انواع بادام درختی

بادام درختی یکی از اقسام بادام است که در انواع مختلف و بصورت عمده در مناطق مختلف ایران تولید می گردد. بادام درختی میوه ای دو پوسته ای است یکی پوست سبز و کرکی مانند که به تدریج خشک می شود و از بین می رود و یکی پوست چوبی آن که مغز بادام درون آن قرار دارد. مغز بادام غالبا طعم شیرینی دارد و مصرف آن در بین مردم رایج است. مغز بادام منبعی عالی از انواع مواد مغذی،چربی های مفید و املاح معدنی است که مصرف آن به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک شایانی می کند.

بادام درختی در بیشتر شهرهای ایران از جمله استان فارس،چهار محال بختیاری،کرمان،اصفهان ،خراسان و .. تولید می گردد. انواع بادام درختی تولید شده در ایران عبارتند از:

بادام سنگی

بادام مامایی

بادام ربیع

بادام شاهرودی

بادام محب پوست کاغذی

بادام تلخ

قیمت بادام درختی اعلا

قیمت بادام درختی اعلا با توجه به کیفیت و سایز آن (درشتی و ریز بودن) محاسبه می شود و از محدوده قیمتی بسیار مناسبی برخوردار می باشد.از دیگر موارد تاثیر گذار بر قیمت بادام درختی نوع بادام،تازگی بادام و حجم بادام است.

خواص بادام

بادام درختی سرشار از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،چربی های مفید و املاح معدنی مانند آهن کلسیم،پتاسیم،فسفر،فیبر غذایی و منیزیم است. از خواص فوق العده مصرف بادام برای بدن عبارتند از:

تقویت حافظه

مفید برای سلامت قلب

پیشگیری از چاقی

درمان کم خونی

تقویت سیستم ایمنی بدن

درمان زخم معده

کمک به کاهش وزن

تقویت پوست و مو

ملین قوی

تقویت نیروی جنسی

و…

در صورت تمایل به خرید انواع بادام و مغز بادام درختی با بهترین کیفیت و قیمت از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابئذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

فروش بادامفروش بادام درجه یک درختیفروش عمده بادام درختی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *