پسته اکبری درجه یک صادراتی ایران _ شرکت بازرگانی شادیز

پسته اکبری درجه یک صادراتی ایران

پسته اکبری درجه یک صادراتی ایران _ شرکت بازرگانی شادیز پسته اکبری درجه یک صادراتی ایران را به صورت مستقیم و با قیمت عالی به فروش می رساند.

پسته اکبری درجه یک صادراتی ایران

پسته اکبری درجه یک صادراتی ایران از مرغوبترین و خوش طعم ترین انواع پسته می باشد که هم در بازارهای داخلی و هم در کشورهای خارجی طرفداران بسیاری دارد. تولید این نوع پسته در شهرستان رفسنجان و زرند کرمان بیشتر از سایر مناطق است. پسته اکبری تولید شده در این مناطق از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

پسته اکبری از خانواده پسته های بادامی است و ظاهری درشت و کشیده دارد. پسته اکبری با نام spper lpng pistachio در بازارهای جهانی شناخته می شود. در واقع پسته اکبری لوکس ترین و گران قیمت ترین پسته تولید شده در ایران است که از آن بیشتر برای مصارف آجیلی و برای صادرات به کشورهای کیفیت محور استفاده می شود.

پوست استخوانی پسته اکبری دارای رنگ کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قوه ای است. پسته اکبری هم چنین طعم بسیار لذیذی دارد که سبب شهرت هر چه بیشتر آن شده است. انس این نوع پسته پایین است که نشان دهنده درشتی آن می باشد.

قیمت روز پسته اکبری در بازار سراسر کشور

قیمت روز انواع پسته اکبری در بازارهای کشور با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد از سایر ارقام پسته بالاتر است. شما می توانید جهت دریافت قیمت ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

از جمله ویژگی های پسته اکبری که سبب برتری آن نسبت به سایر ارقام پسته شده است عبارتند از:

_ پسته اکبری از نظر ظاهری کشیده تر و درشت تر از دیگر انواع پسته است و مغز کشیده تری دارد. رنگ کرم پوست و مغز خوشرنگ آن سبب بازار پسندی و جلوه خاص این پسته شده است. استفاده از پسته اکبری در آجیل بسیار چشمگیر است.

_ پوست استخوانی پسته اکبری نسبت به دیگر انواع پسته نازکتر است و راحت تر شکسته می شود.پسته اکبری هم چنین مغز ترد و بسیار دلپذیری دارد.

_ پسته اکبری انس های مختلفی دارد و در انواع مختلف مانند دهن باز،خندان،دستچین و .. در بازار موجود می باشد. نوع دستچین پسته اکبری گزینه بسیار مناسبی برای سوغاتی و پذیرایی از مهمانان است.

فروش عمده پسته اکبری اعلا

فروش عمده پسته اکبری اعلا جهت صادرات به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای کیفیت محور مانند کشورهای عربی،اروپایی و کشورهای همسایه انجام می شود.

شرکت بازرگانی شادیز بهترین و با کیفیت ترین پسته های تولیدی ایران از جمله پسته اکبری را به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید.هدف ما ارائه بهترین محصولات با بهترین قیمت ها و مناسب ترین بسته بندی به مشتریان محترم می باشد.

هم اکنون جهت خرید عمده این محصول و دریافت قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری درجه یک ایرانپسته اکبری درجه یک صادراتیپسته اکبری درجه یک صادراتی ایرانپسته اکبری صادراتی ایرانپسته درجه یک صادراتی ایرانقیمت روز پسته اکبریقیمت روز پسته اکبری در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *