فروش انواع خلال بادام درختی _ بازرگانی شادیز

فروش انواع خلال بادام درختی

فروش انواع خلال بادام درختی _ بازرگانی شادیز انواع خلال بادام درختی تازه و مرغوب ایرانی را به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

فروش انواع خلال بادام درختی

خلال بادام از جمله فراورده هایی است که از میزان مصرف و تقاضای بالایی در بازار برخوردار می باشد به همین جهت انواع خلال بادام درختی مرغوب توسط این مجموعه به صورت عمده به خریداران در نقاط مختلف عرضه می گردد.

محصولاتی از قبیل خلال بادام کاربرد های بسیاری در صنایع غذایی دارند. از این محصول بیشتر جهت تهیه و تزیین انواع شیرینی ها ،دسرها و طبخ غذاهای رستورانی استفاده می شود.

خلال بادام درختی انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

خلال بادام سنگی

خلال بادام مامایی

خلال بادام ربیع

خلال بادام شاهرودی

و..

قیمت خلال بادام درختی

همانطور که می بینید خلال بادام انواع مختلفی دارد از همین رو با کیفیت و قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می گردد. خلال بادام درختی با توجه به نوع بادام و تازه بودن آن نرخ های مختلفی دارد. در ایران کارخانه های مختلفی وجود دارد که هر یک خلال بادام را با کیفیت های مختلف تولید می کنند به همین دلیل قیمت خلال بادام متغیر است.

خلال بادام محصول تولید شده از میوه درخت بادام است که با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک آن را خلال و بسته بندی می نمایند. انواع خلال بادام تولید شده در ایران را می توان به دو دسته کلی تلخ و شیرین تقسیم بندی کرد که نوع شیرین آن جهت مصارف غذایی استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین تولید کننده خلال بادام در ایران،انواع خلال بادام درختی مرغوب ایرانی را به صورت مستقیم و با قیمت فوق العاده به خریداران ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

انواع خلال بادامانواع خلال بادام درختیفروش انواع خلال بادامفروش انواع خلال بادام درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *