مغز گردوی درجه یک تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز

مغز گردوی درجه یک تویسرکان

مغز گردوی درجه یک تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز مغز گردوی سفید و تازه تویسرکان را بصورت عمده به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

مغز گردوی درجه یک تویسرکان

گردوی تویسرکان مرغوبترین گردوی تولید شده در ایران است که مغز سفید،پر و میزان چربی فراوانی دارد گردوی تولید شده در تویسرکان از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است  البته با کیفیت بودن گردوی تویسرکان صرفا به دلیل مغز سفید آن نیست بلکه به خاطر طعم و مزه ی لذیذ و بی نظیر آن است.

شهرستان تویسرکان قطب مهم تولید و فروش گردو در استان همدان است آب و هوای خوب این استان منجر به تولید انواع گردو با درجه کیفی بالا در ایران شده است که در بازارهای جهانی شهرت زیادی دارد.

مغز گردو خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد و از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود مغز گردو حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا۳ است که به تقویت و بهبود عملکرد مغز کمک می کند به همین دلیل مغز گردو را غذای مغز می نامند.

مغز گردوی تویسرکان نیز مانند دیگر انواع گردو با درجه های کیفی مختلف در بازار خرید و فروش می شود مغز گردو از جمله خشکبارهایی است که به دلیل روغنی بودن اگر برای مدت طولانی و در شرایط نامناسب نگهداری شود خواص و کیفیت خود را از دست می دهد از این رو شرکت خشکبار شادیز جهت حفظ بهداشت و تازگی مغز گردو پس از دریافت سفارش های شما عزیزان گردوی با پوست را به مغز تبدیل کرده و بصورت تازه در اختیار مشتریان قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

راه های ارتباطی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

مغز گردوی تویسرکانمغز گردوی درجه یکمغز گردوی درجه یک تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *