خرید مغز بادام مامایی _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید مغز بادام مامایی

خرید مغز بادام مامایی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی درجه و تازه را بصورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

خرید مغز بادام مامایی

بادام مامایی از مرغوبترین و با کیفیت ترین نوع بادام درختی در ایران است منشا این بادام استان چهار محال بختیاری است و تنها در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند اصفهان و منطقه سامان کشت می شود مرغوبترین بادام مامایی کشور در این مناطق و بصورت عمده تولید می گردد.

مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ و میزان چربی بسیار مرغوب می باشد بادام مامایی بیشتر جنبه صادراتی دارد و به کشورهای مختلف مانند کشور هند ،ترکیه و دیگر کشورهای خارجی صادر می گردد بادام مامایی مصرف داخلی کمی دارد زیرا این بادام در ایران هنوز ناشناخته است.

میزان مغز بادام مامایی از بادام سنگی بالاتر است و بطور طبیعی درصد دو قلویی در آن بالا است مغز بادام مامایی را به مدت یک سال و بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال می توان نگهداری کرد بادام مامایی از ارقام دیرگل است اما میوه ی آن زودرس می باشد.

بادام مامایی خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مصرف بادام مامایی سبب استحکام استخوان ها و دندان ها می شود بادام مامایی منبع خوبی از انواع ویتامین ها و پروتئین است که سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف می شود مصرف بادام هم چنین به تقویت عملکرد مغز کمک می کند.

قیمت مغز بادام مامایی

قیمت مغز بادام مامایی را با توجه به کیفیت و اندازه آن محاسبه می نمایند هرچه سایز بادام بزرگتر باشد و طعم بهتری داشته باشد در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

بادام مامایی

خرید مغز بادامخرید مغز بادام ماماییمغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *