مرکز اصلی فروش عمده بادام کاغذی _ بازرگانی شادیز

مرکز اصلی فروش عمده بادام کاغذی

مرکز اصلی فروش عمده بادام کاغذی _ بازرگانی شادیز از تامین کنندگان اصلی بادام کاغذی به صورت دست اول برای مشتریان داخلی و خارجی می باشد.

مرکز اصلی فروش عمده بادام کاغذی

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش بادام در کشور،انواع بادام ایرانی از جمله بادام پوست کاغذی را به صورت دست اول با بهترین کیفیت به فروش می رساند.

بادام کاغذی یکی از خاص ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است که به سبب داشتن پوست نازک ،کیفیت بالا و قیمت مناسب طرفداران بسیاری دارد. بادام کاغذی با نام های بادام محب و بادام سفید نیز شناخته می شود.

بادام کاغذی همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی قابل شکستن است. این نوع بادام مغز ترد و طعم شیرینی دارد. از بادام پوست کاغذی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و تنقلات استفاده می شود. از مهم ترین مزیت های بادام کاغذی درصد مغز به پوست بسیار بالای آن است. میزان مغز بادام کاغذی از بادام مامایی و ربیع نیز بیشتر است به همین دلیل خرید آن بسیار به صرفه می باشد.

بادام کاغذی منبعی عالی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و.. است از این رو می توان از آن به عنوان یک خوراکی سالم و مقوی برای میان وعده استفاده کرد.

به طور کلی بادام کاغذی نمونه ای لوکس از خشکبارهای ایرانی است و همواره متقاضیان بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد. این محصول در مناطق مختلف ایران از جمله استان چهار محال بختیاری،اصفهان،و فارس تولید می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز از طریق ارتباط مستقیم با تولید کنندگان اصلی این محصول،مرغوب ترین انواع بادام پوست کاغذی را به صورت مستقیم به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

جهت خرید محصول و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

فروش عمده بادام کاغذیمرکز اصلی فروش بادام کاغذیمرکز اصلی فروش عمده بادام کاغذیمرکز فروش عمده بادام کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *