فروش عمده بادام ربیع _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده بادام ربیع

فروش عمده بادام ربیع _ شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام ربیع را به صورت عمده، با ضمانت کیفیت و قیمت به سراسر کشور عرضه می نماید.

فروش عمده بادام ربیع

فروش عمده بادام ربیع در کشور ایران به دلیل حجم بالای تولید و کیفیت عالی از بازار پر رونقی برخوردار است. بادام ربیع یکی از نمونه های مرغوب بادام سنگی به شمار می آید و همانند بادام سنگی پوست چوبی بسیار سخت و مستحکمی دارد.

کشور ایران به عنوان بزرگ ترین تولید کننده انواع بادام درختی در خاورمیانه شناخته می شود. از بهترین نمونه های بادام درختی تولید شده در ایران بادام سنگی ربیع و مامایی را می توان نام برد.

تفاوت بادام ربیع و مامایی

بادام ربیع و مامایی هر دو از نمونه های با کیفیت بادام سنگی محسوب می شوند و پوست بسیار مستحکمی دارند. این دو نوع بادام از نظر سایز تقریبا یکسان هستند. تنها تفاوت بین این دو نمونه رنگ مغز آن ها است. مغز بادام ربیع رنگ تیره تری نسبت به مغز بادام مامایی دارد. رنگ مغز بادام ربیع مایل به قهوه ای اما رنگ مغز بادام مامایی مایل به زرد و روشن تر است.

بادام ربیع در کنار بادام مامایی با قیمت پایین تری در بازار به فروش می رسد. در برخی مواقع از مخلوط بادام ربیع و مامایی برای فروش استفاده می شود. فروش عمده بادام ربیع از کارهای بسیار پر سود برای کسانی است که در حوزه ی خرید و فروش بادام فعالیت می کنند.

بادام ربیع طعم شیرین و چربی بسیار بالایی دارد و از آن در صنایع مختلف غذایی،دارویی،آرایشی و .. استفاده می شود. بادام ربیع در مناطق مختلف ایران مانند استان چهار محال بختیاری،اصفهان،استان فارس و کرمان به صورت عمده تولید می گردد. البته بیشترین حجم تولید آن متعلق به چهارمحال بختیاری است.

شرکت بازرگانی شادیز از ارائه دهندگان انواع بادام و مغز بادام ایرانی به صورت مستقیم در کشور می باشد. مشتریان گرامی می توانند محصول مورد نیاز خود را بهترین قیمت و کیفیت به صورت عمده از این مرکز خریداری نمایند.

جهت خرید محصول و اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام ربیع

فروش بادام ربیعفروش بادام ربیع عمدهفروش عمده بادام ربیع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *