خرید انواع پسته فندقی _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید انواع پسته فندقی 

خرید انواع پسته فندقی _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته فندقی تولید شده در مناطق مختلف کشور را به صورت عمده به خریداران ارائه می نماید.

خرید انواع پسته فندقی

انواع پسته فندقی درجه یک توسط شرکت بازرگانی شادیز با مناسب ترین قیمت و کیفیت به خریداران محترم در سراسر کشور عرضه می گردد. پسته فندقی یکی از بهترین و معروف ترین ارقام پسته تولید شده در ایران می باشد و همواره متقاضیان بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد.

پسته فندقی یکی از برترین انواع پسته های آجیلی است و سایز کوچکتری نسبت به پسته کله قوچی دارد اما طعم عالی و ظاهر زیبایی دارد. این پسته از خانواده پسته های گرد است و ظاهری کروی شکل دارد. پسته فندقی بیشترین حجم از صادرات پسته را در ایران به خود اختصاص داده است و بیشترین حجم آن در استان کرمان تولید می گردد.

از ویژگی های پسته فندقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طعم عالی

مغز سبز و پر چرب

حجم تولید بالا

قیمت مناسب تر

عرضه و تقاضای بالا

مناسب برای آجیل

مناسب برای فروش داخلی و صادرات

پسته فندقی در انواع مختلف نظیر پسته فندقی دستچین،پسته فندقی خندان،پسته فندقی آب خندان و پسته فندقی دهن بست در بازار خرید و فروش می شود. انس پسته فندقی بالا است و تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده ریز بودن آن می باشد. بیشترین حجم صادرات پسته فندقی به کشورهای قیمت محور نظیر چین،روسیه،هنگ کنگ،تایوان و.. انجام می شود. پسته فندقی به دو صورت خندان طبیعی و پسته آب خندان به کشورهای مختلف صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته از جمله پسته فندقی و سایر فراورده های آن را به صورت عمده و تناژی برای خریداران تامین می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین دریافت مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته فندقی

انواع پسته فندقیخرید انواع پسته فندقیخرید پسته فندقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *