صادرات پسته کله قوچی رفسنجان به لبنان _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته کله قوچی رفسنجان

صادرات پسته کله قوچی رفسنجان به لبنان _ بازرگانی شادیز پسته کله قوچی لوکس رفسنجان را به کشو لبنان و سایر نقاط دنیا صادر می نماید.

صادرات پسته کله قوچی رفسنجان به لبنان

صادرات پسته به کشور لبنان از رونق بالایی برخوردار است کشور لبنان بازار بزرگ صادراتی پسته ایران خصوصا پسته کله قوچی است. کشور لبنان خریدار پسته کله قوچی لوکس و درشت ایرانی است. انس های ۱۸_۲۰ و ۲۰_۲۲ پسته کله قوچی و نوع دستچین شده آن گزینه مناسبی جهت صادرات به این کشور می باشد.

صادرات پسته به این کشور از طریق راه های آبی و با هدف باز صادرات پسته و هم چنین مصارف داخلی انجام می شود. کشور لبنان با خرید پسته کله قوچی لوکس و درجه یک ایران به عنوان یکی از مشتریان محصولات درجه یک در ایران شناخته می شود.

مشخصات و ویژگی های پسته کله قوچی

پسته کله قوچی یکی از درشت ترین و لوکس ترین پسته های ایرانی است. این پسته انس پایین و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن است. از پسته کله قوچی به دلیل درشتی و درجه خندانی بالا بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود. شکل ظاهری پسته کله قوچی گرد ،کروی و درشت است و یکی از خوش طعم ترین پسته های تولید شده در ایران به شمار می آید. البته بیشترین شهرت آن به دلیل سایز درشت آن است.

پسته کله قوچی دستچین به پسته هایی می گویند که به وسیله دست از درخت برداشت می شودند نوع دستچین پسته کله قوچی کاملا یکدست،خندان و درشت می باشد و کیفیت و قیمت بسیار بالایی دارد. مرغوب ترین نوع پسته کله قوچی ایران متعلق به استان کرمان و شهرستان رفسنجان است. شهرستان رفسنجان مرکز اصلی تولید و صادرات پسته کله قوچی در کشور محسوب می شود.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه فروش و صادرات پسته همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان داخلی و خارجی می باشد.

هم اکنون می توانید از طریق روش های ارتباطی زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته کله قوچی

صادرات پسته کله قوچیصادرات پسته کله قوچی به لبنانصادرات پسته کله قوچی رفسنجانصادرات پسته کله قوچی رفسنجان به لبنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *