فروش بادام مامایی در سامان _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش بادام مامایی در سامان

فروش بادام مامایی در سامان _ بازرگانی خشکبار شادیز بادام مامایی درجه یک سامان را به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

فروش بادام مامایی در سامان

بادام مامایی سامان یکی از مرغوب ترین و بهترین بادام های تولید شده در استان چهار محال بختیاری و ایران است. شهرستان سامان از مناطق حاشیه زاینده رود و قطب اصلی تولید بادام مامایی در کشور است.

بادام مامایی یکی از انواع بادام سنگی است و مانند آن پوست بسیار شخیمی دارد. میزان مغز بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی در آن بالا است. مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد. بادام مامایی تنها در استان چهار محال بختیاری و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند سامان تولید می گردد.

بادام مامایی بیشتر جنبه تجاری دارد و به کشورهای مختلف خارجی از جمله هند،ترکیه،روسیه و.. صادر می گردد. کشور هند اصلی ترین خریدار بادام مامایی است . بادام مامایی به صورت مغز و با پوست توسط تجار به کشورهای متقاضی صادر می گردد.

مهم ترین خصوصیات بادام مامایی :

درصد مغز بالا

طعم شیرین و لذیذ

خواص مغذی فراوان

چربی بسیار زیاد

درصد دوقلویی بالا

مناسب برای صادرات

عرضه و تقاضای بالا

مغز بادام مامایی حالتی چروکیده و رنگ روشن و طلایی دارد . از مغز بادام مامایی به صورت خام ،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی هم چنین تولید صابون استفاده می شود.

بادام مامایی از ارقام متوسط و دیر گل است اما میوه ی آن زودرس است .زمان برداشت بادام مامایی اوایل شهریور ماه است. بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد.

مجموعه خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی تازه سامان را به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین قیمت به خریداران و تجار گرامی ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی سامانفروش بادام در سامانفروش بادام مامایی در سامانفروش بادام مامایی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *