خرید و فروش عمده پسته فندقی _ شرکت خشکبار شادیز

خرید و فروش عمده پسته فندقی

خرید و فروش عمده پسته فندقی _ شرکت خشکبار شادیز با فروش پسته از یک سو و با خرید پسته از سوی دیگر به صورت گسترده در کشور فعالیت می نماید.

خرید و فروش عمده پسته فندقی

پسته فندقی یکی از شناخته شده ترین انواع پسته تولید شده در کشور است. پسته فندقی از ارقام کوچک پسته است و شکل ظاهری گرد و کروی شکل مانند میوه فندق دارد به همین دلیل آن را با با اسم پسته فندقی نامگذاری کرده اند.

پسته فندقی بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است و در استان های کرمان،خراسان،یزد،سمنان،قزوین و فارس تولید می گردد.

خصوصیات پسته مرغوب فندقی:

ظاهر گرد و زیبا

قیمت مناسب تر

حجم تولید بالا

مناسب برای مصرف داخلی و صادرات

مغز سبز

چربی فراوان

طعم لذیذ و بی نظیر

عرضه و تقاضای بالا

همین طور که می بینید پسته فندقی گزینه مناسبی جهت خرید و فروش داخلی و صادرات به کشورهای خارجی خصوصا کشورهای قیمت محور مانند چین،ویتنام،روسیه،هنگ کنگ و.. است. انس پسته فندقی بالا است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده ریز بودن آن است.

قیمت پسته فندقی از سایر انواع پسته های تجاری تولید شده در کشور پایین تر و مقرون به صرفه تر است. قیمت پسته فندقی با توجه به نوع،درجه خندانی،انس،کیفیت و تازگی آن محاسبه می گردد. پسته فندقی در انواع دستچین،خندان،آب خندان و دهان بست در بازار خرید و فروش می شود.

مجموعه خشکبار شادیز مرغوب ترین پسته فندقی تولید شده در مناطق مختلف کشور را بدون واسطه و با قیمت مناسب به فروش می رساند. شادیز هم چنین جهت تامین هر چه بیشتر نیازهای مشتریان آماده همکاری با تولید کنندگان این محصول می باشد.

لطفا جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی: ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

خرید پسته فندقیخرید عمده پسته فندقیخرید و فروش پسته فندقیخرید و فروش عمده پسته فندقیفروش پسته فندقیفروش عمده پسته فندقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *