گردوی مرغوب صادراتی _ فروش گردو تبریز

گردوی مرغوب صادراتی

گردوی مرغوب صادراتی _ فروش گردو تبریز با درجه کیفی بالا و به صورت مستقیم از باغدار از طریق این مجموعه به صورت عمده انجام می پذیرد.

گردوی مرغوب صادراتی

کشور ایران جزو سه کشور بزرگ تولید کننده گردو در دنیا است و مقام پنجم صادرات گردو را در جهان به خود اختصاص داده است. گردوهای ایرانی از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و همواره متقاضیان بسیاری از سوی مشتریان خارجی دارند. گردوهای تولید شده در ایران به سبب برخورداری از شرایط آب و هوایی و جغرافیایی خوب از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند.

فروش گردو تبریز

شهر قطب اصلی تولید و فروش گردو خصوصا مغز گردو در کشور است. تبریز اصلی ترین قطب تولید کننده گردو و مغز گردو در استان آذربایجان شرقی است. از مهم ترین خصوصیات گردوی تبریز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوست بسیار نازک

مغز پر چرب

طعم لذیذ

مغز درشت و سفید

قیمت مناسب

حجم بالای تولید

عرضه و تقاضای بالا

مناسب جهت صادرات

فروش گردو در تبریز به سبب حجم بالای تولید با قیمت مناسب تری نسبت به سایر مناطق کشور انجام می شود از این رو میزان تقاضای بالایی هم در بین مصرف کنندگان و هم خریداران و تجار دارد.

استان آذربایجان غربی از بزرگ ترین قطب های تولید کننده گردو پس از استان فارس در کشور است و رتبه دوم تولید گردو را در کشور به خود اختصاص داده است.هر ساله حجم قابل توجهی از انواع گردو و مغز گردوی  تولید شده در این استان به بازارهای داخلی و کشورهای خارجی صادر می گردد.

گردو میوه ای بسیار ارزشمند و پر کاربرد است که به دلیل دارا بودن خواص تغذیه ای و درمانی فراوان از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. مغز گردو منبعی غنی جهت تامین انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم و منیزیم مورد نیاز بدن می باشد.

مجموعه خشکبار شادیز انواع گردو و مغز گردوی اعلای تبریز را به صورت مستقیم از کشاورز و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

لطفا جهت خرید و فروش محصول و دریافت قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

گردو

فروش گردو تبریزفروش گردو صادراتی تبریزگردوی صادراتی تبریزگردوی صادراتی مرغوبگردوی مرغوب صادراتیگردوی مرغوب صادراتی تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *