فروش عمده بادام کاغذی و سنگی _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش عمده بادام کاغذی و سنگی

فروش عمده بادام کاغذی و سنگی _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع بادام سنگی و پوست کاغذی را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

فروش عمده بادام کاغذی و سنگی

بادام پوست کاغذی و سنگی از انواع درجه یک بادام درختی تولید شده در ایران می باشند. این دو نوع بادام به دلیل تفاوت در ضخامت پوست قیمت متفاوتی دارند. مجموعه بازرگانی شادیز انواع مختلف بادام درختی را به صورت عمده با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند.

بادام سنگی رایج ترین نوع بادام درختی است که پوست چوبی بسیار سفتی دارد. بادام سنگی به دلیل کیفیت خوب و قیمت ارزان تر میزان تقاضای بالایی هم در بین مصرف کنندگان و هم در بین خریداران و تجار دارد. مغز بادام سنگی طعم شیرین و چربی بسیار بالایی دارد.

بادام پوست کاغذی نمونه ای خاص از انواع بادام درختی است و بر خلاف بادام سنگی پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی با دست قابل شکستن است. یکی از مهم ترین مزیت های این بادام درصد مغز به پوست بالا و قیمت متعادل آن است که سبب افزایش میزان عرضه و تقاضای آن شده است. از بادام پوست کاغذی در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود.

بادام از خشکبارهای بسیار مغذی است و فواید بسیاری برای سلامت و تقویت بدن دارد.

خواص تغذیه ای و درمانی بادام درختی:

استحکام استخوان ها و دندان ها

پیشگیری از دیابت

کمک به کاهش وزن

تقویت سیستم ایمنی بدن

تقویت حافظه

تقویت قوای جنسی

درمان سرفه

تقویت معده

تقویت پوست و مو

و..

مرغوب ترین انواع بادام و مغز بادام سنگی و پوست کاغذی را می توانید به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت از مرکز خشکبار شادیز تهیه فرمایید.

راه های ارتباطی با مجموعه بازرگانی خشکبار شادیز:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

فروش بادام سنگی و کاغذیفروش بادام کاغذی و سنگیفروش عمده بادام سنگیفروش عمده بادام سنگی و کاغذیفروش عمده بادام کاغذیفروش عمده بادام کاغذی و سنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *