تولید و فروش عمده بادام مامایی ایران _ بازرگانی شادیز

تولید و فروش عمده بادام مامایی ایران

تولید و فروش عمده بادام مامایی ایران _ بازرگانی شادیز از شرکت های فعال در حوزه ی تولید و فروش بادام مامایی مرغوب در کشور به شمار می آید.

تولید و فروش عمده بادام مامایی ایران

شرکت شادیز از بزرگ ترین مراکز تولید،تامین،فروش و صادرات بادام مامایی در کشور محسوب می شود. انواع بادام و مغز بادام مامایی درجه یک و صادراتی توسط این مجموعه به صورت مستقیم به خریداران داخلی و خارجی در نقاط مختلف عرضه می گردد.

بادام مامایی یکی از انواع بادام درختی تولید شده در ایران است که به سبب کیفیت و مرغوبیت بالا،متقاضیان بیشماری خصوصا در کشورهای خارجی دارد. بادام مامایی تجاری ترین بادام ایرانی است که در سالهای اخیر شاهد افزایش چشمگیر صادرات آن به کشورهای مختلف بوده ایم.

مشخصات بادام مامایی

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوست چوبی بسیار مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود. مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد. مغز این نوع بادام کاملا شیرین است و درصد تلخی در آن صفر می باشد.

به طور کلی مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار مرغوب می باشد و نسبت به دیگر انواع مغزها قیمت بالاتری دارد. بادام مامایی در برخی از مناطق ایران مانند استان چهار محال بختیاری،شهرکرد و نواحی حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان تولید می گردد. این بادام مصرف داخلی بسیار کمی دارد.بیش از ۹۰ درصد بادام مامایی ایران به کشور های مختلف صادر می گردد. زیرا بادام مامایی هنوز به طور کامل در ایران شناخته نشده است و از طرفی قیمت بالایی دارد.

از مهم ترین کشورهای خریدار بادام مامایی می توان به کشورهای زیر اشاره کرد:

هند

روسیه

ترکیه

امارات

عمان

قطر

کویت

و دیگر کشورهای عربی و اروپایی.

شرکت بازرگانی شادیز با فعالیت درخشان در عرصه تولید،فروش و صادرات بادام مامایی،آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تجار و بازرگانان عزیز می باشد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول و دریافت مشاوره با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

تولید و فروش بادام ماماییتولید و فروش عمده بادام ماماییتولید و فروش عمده بادام مامایی ایرانفروش بادام مامایی ایرانفروش عمده بادام مامایی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *