صادرات پسته به اروپا و سایر کشورهای خارجی

صادرات پسته به اروپا

صادرات پسته به اروپا و سایر کشورهای خارجی توسط  شرکت شادیز همواره در حال انجام است پسته از مهم ترین محصولات صادراتی کشور پس از فراورده های نفتی است.

صادرات پسته به اروپا

خشکبارهای ایرانی از معروف ترین محصولات صادراتی ایران در بازارهای خارجی هستند پسته از مهم ترین محصولات خشکبار و از ارقام تجاری در ایران است پسته های ایرانی به دلیل کیفیت بالا به کشورهای مختلف اروپایی و سایر کشورهای مختلف صادر می گردد هر ساله بخش عمده ای  از پسته های ایرانی به اروپا صادر می گردد کشورهای اروپایی یکی از بزرگترین بازارهای صادراتی خشکبار هستند پسته ایران به کشورهای مختلف اروپایی مانند آلمان،انگلستان ،فرانسه،هلند،ایتالیا،بریتانیاو.. صادر می گردد پسته های ایرانی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین پسته ها در دنیا است به همین دلیل میزان تقاضای بالایی دارد از مهم ترین اهداف تجاری تولید پسته در ایران صادرات آن است صادرات پسته ارزآوری بسیار بالایی برای کشور دارد و به رشد اقتصادی آن کمک می کند.

انواع پسته تجاری ایران

پسته های ایرانی خواص و مزیت های متعددی دارند پسته های ایرانی تنوع بسیار زیادی دارند به صورتی که تا کنون بیش از ۷۰ نوع پسته در ایران شناسایی و کشت شده است مهم ترین ارقام تجاری پسته ایران شامل پسته اکبری،پسته کله قوچی،پسته احمدآقایی،پسته فندقی،پسته ممتاز و پسته شاه پسند است مهم ترین مشخصه های پسته ایران ظاهر لوکس،مغز خوش طعم،درصد چربی بالا و خواص بی شمار آن است که سبب شهرت آن ها در بازارهای جهانی شده است مغز پسته های ایرانی روغن زیادی دارد از این رو بهترین گزینه برای بو دادن و استفاده در صنایه به داستی و دارویی است روغن پسته نیز از محصولات بسیار مفید است که از مغز پسته ،به منظور استفاده های خوراکی و دارویی استخراج می شود.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز صادر کننده انواع مختلف پسته های ایرانی بصورت عمده و خام به کشورهای مختلف اروپایی و دیگر کشورهای همسایه و حوزه ی خلیج فارس است محصولات این شرکت با کیفیت بسیار بالا و بصورت مستقیم از بهترین مناطق ایران تامین و صادر می گردد.

شادیز با بهره گیری از تیمی فعال و کارشناسان مجرب از معتبر ترین شرکت های بازرگانی صادر کننده خشکبار در ایران است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خرید،فروش و صادرات محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید. شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان می باشد.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www\.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

صادرات پستهصادرات پسته به اروپاصادرات پسته به کشورهای خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *