تامین کننده بادام درختی عمده _ بازرگانی شادیز

تامین کننده بادام درختی

تامین کننده بادام درختی عمده _ بازرگانی شادیز تامین کننده انواع بادام درختی درجه یک بصورت مستقیم از تولید کننده در ایران می باشد.

تامین کننده بادام درختی

بادام درختی از محبوبترین خشکبارهای ایرانی است بادام خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از بادام بصورت های مختلف خام،شور،خلال شده و پودر در تهیه انواع غذاها و دسرها استفاده می شود بادام هم چنین میزان چربی بالایی دارد به همین دلیل روغن آن را جهت مصارف خوراکی و موضعی از آن استخراج می نمایند .

بادام های درختی انواع مختلفی دارند که عبارتند از:بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی.هر یک از انواع بادام خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارند و به دو صورت مغز و با پوست در بازار خرید و فروش می شود.

مغز بادام حاوی انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند کلسیم،پتاسیم،منیزیم،فیبر و آهن است که به حفظ سلامتی بدن و پیشگیری از بیماری ها کمک می کند مغز بادام با یک پوست نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده و از دو لپه سفید و روغنی تشکیل شده است.

بادام از درختان مقاوم در برابر کم آبی است از این رو در زمین های کشت دیم و در رطوبت کم نیز رشد می کند بادام درختی از عمده ترین تولیدات خشکبار در کشور ایران است انواع بادام مرغوب ایرانی توسط تجار ایرانی  به کشورهای مختلف نیز صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز از معتبرترین مراکز تامین کننده انواع بادام درختی در ایران است شادیز با توجه به نیاز مشتریان محصول مورد نظر را بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه و به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام

تامین بادامتامین بادام درختیتامین کننده بادامتامین کننده بادام درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *