فروش پسته اکبری مرغوب دامغان _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش پسته اکبری مرغوب دامغان

فروش پسته اکبری مرغوب دامغان _ بازرگانی خشکبار شادیز پسته اکبری مرغوب دامغان را به صورت خام و بدون واسطه با قیمت مناسب به فروش می رساند.

فروش پسته اکبری مرغوب دامغان

دامغان یکی از شهرهای پسته خیز و قطب اصلی تولید پسته در استان سمنان است. شهرستان دامغان به سبب برخورداری از آب و هوا و اقلیم سازگار با رشد پسته، مرغوب ترین انواع پسته های صادراتی و بومی را در کشور تولید می کند که پسته اکبری یکی از این ارقام می باشد.

مشخصات پسته اکبری دامغان

پسته اکبری دامغان نیز مانند سایر پسته های اکبری تولید شده در نقاط مختلف کشور ظاهری بلند و کشیده دارد و پوست آن کدر است . پسته اکبری گرم مغز بالایی دارد و بیشتر از آن برای مصارف مغز پسته و یا به صورت آجیلی استفاده می شود.

پسته اکبری دامغان در دو نوع یک بر چاک و دو بر چاک در بازار خرید و فروش می شود . پسته اکبری دامغان طعم بسیار عالی،مغز ترد و ظاهری لوکس دارد و به نسبت مناطق دیگر مانند کرمان و رفسنجان با قیمت مناسب تری به بازار عرضه می گردد.

پسته اکبری دامغان به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب متقاضیان بسیاری خصوصا در بین تجار ایرانی دارد. پسته اکبری توسط تجار ایرانی به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی و لوکس پسند صادر می گردد.

فروش مستقیم پسته دامغان

بهترین روش برای خرید پسته دامغان با کیفیت بالا خرید مستقیم از تولید کننده اصلی است زیرا در این روش هم کیفیت محصول بالاتر است و هم به دلیل حذف واسطه ها قیمت آن مناسب تر است.

مجموعه خشکبار شادیز جهت دسترسی آسان مشتریان به اسن محصول عمده پسته اکبری دامغان را به صورت مستقیم از باغدار و بدون واسطه به خریداران گرامی عرضه می نماید.

هم اکنون می تولنید جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با گروه پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری مرغوب دامغانفروش پسته اکبری دامغانفروش پسته اکبری مرغوبفروش پسته اکبری مرغوب دامغانفروش پسته مرغوب دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *