پسته فندقی درجه یک کرمان _ شرکت خشکبار شادیز

پسته فندقی درجه یک کرمان

پسته فندقی درجه یک کرمان _ شرکت خشکبار شادیز پسته فندقی تولید شده در کرمان را به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی به فروش می رساند.

پسته فندقی درجه یک کرمان

پسته فندقی از ارقام کوچک پسته است و ظاهری گرد و کروی دارد. این پسته به دلیل ریز بودن تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم دارد و از طرفی قیمت آن از سایر انواع پسته پایین تر می باشد به همین دلیل خرید آن بسیار مقرون به صرفه است.

پسته فندقی بیشترین حجم از تولید و صادرات را در کشور به خود اختصاص داده است. بیشترین سطح زیر کشت پسته فندقی متعلق به استان کرمان و شهرستان های آن نظیر رفسنجان،سیرجان،زرند و.. می باشد. استان کرمان به دلیل برخورداری از آب و هوای خوب و ارتفاع مناسب از سطح دریا محل بسیار مناسبی جهت کشت و پرورش پسته در کشور است.

پسته فندقی مغز بسیار خوش طعم و پر چربی دارد . از پسته فندقی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و هم چنین برای مصارف مغز پسته استفاده می شود. پسته فندقی مغز سبز و بسیار لذیذی دارد.

پسته فندقی در انواع خندان،آب خندان،دست چین و دهن بست در بازار خرید و فروش می شود. نوع دستچین پسته فندقی بسیار با کیفیت است و گزینه مناسبی جهت صادرات می باشد. صادرات پسته فندقی بیشتر به کشورهایی هم چون روسیه،چین،هنگ کنگ،ویتنام،عراق و.. انجام می شود.

قیمت پسته فندقی با توجه به انس،درجه خندانی،رویت پسته و هم چنین تازگی آن محاسبه می شود. پسته فندقی تنها پسته ای است که توانایی رقابت با پسته های آمریکایی را دارد زیرا تنها پسته ایرانی است که قیمت آن به قیمت جهانی پسته نزدیک است.

به طور کلی ویژگی های پسته فندقی عبارتند از:

ظاهر گرد و زیبا

مغز سبز و بسیار خوش طعم

قیمت مناسب تر

حجم تولید بالا

عرضه و تقاضای بالا

مناسب جهت صادرات

مناسب برای مصارف داخلی

تولید شده در کرمان و رفسنجان

پسته فندقی کرمان از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است و همواره متقاضیان بسیاری دارد.مجموعه خشکبار شادیز عمده پسته فندقی درجه یک کرمان را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

لطفا جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقی درجه یکپسته فندقی درجه یک کرمانپسته فندقی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *