عرضه گردو صادراتی تویسرکان _ بازرگانی خشکبار شادیز

عرضه گردو صادراتی تویسرکان

عرضه گردو صادراتی تویسرکان _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع گردو و مغز گردوی صادراتی و تازه تویسرکان را با قیمت فوق العاده به فروش می رساند.

عرضه گردو صادراتی تویسرکان

شهر تویسرکان در استان همدان قطب اصلی تولید گردوی مرغوب در کشور است. گردوی تویسرکان بهترین و با کیفیت ترین گردوی تولید شده در کشور چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی است به همین دلیل مشتریان این محصول اغلب در اواخر شهریور ماه و اوایل مهر ماه که فصل برداشت گردو می باشد به دنبال خرید گردوی تویسرکان هستند.

ویژگی های گردوی تویسرکان عبارتند از:

پوست کاغذی

مغز سفید و درشت

طعم بسیار عالی

درصد چربی بالا

و بوی خوش گردو از ویژگی های اصلی این محصول می باشد. همانطور که گفتیم گردوی تویسرکان مرغوب ترین گردوی تولید شده در ایران است به همین دلیل علاوه بر بازار داخلی میزان صادرات بالایی را به خود اختصاص داده است.

گردوی تویسرکان به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

عراق

روسیه

عمان

ترکیه

قطر

گرجستان

امارات

گردو میوه ای مغذی و پر کاربرد است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. امروزه گردو در نقاط مختلف دنیا مانند آمریکا،چین،ژاپن و.. تولید می گردد اما هیچ یک از آن ها طعم و مزه گردوی ایرانی را ندارند. گردو های ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند و همواره متقاضیان بسیاری دارند.

مجموعه خشکبار شادیز از مراکز اصلی تامین گردوی تویسرکان در کشور به شمار می آید. این مجموعه انواع گردو و مغز گردوی صادراتی تویسرکان را با توجه به نیاز شما عزیزان به صورت مستقیم  از تولید کننده تهیه و بدون واسطه در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عرضه گردو تویسرکانعرضه گردو صادراتیعرضه گردو صادراتی تویسرکانگردو صادراتی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *