فروش ویژه بادام سنگی ممتاز _ شرکت خشکبار شادیز

فروش ویژه بادام سنگی ممتاز

فروش ویژه بادام سنگی ممتاز _ شرکت خشکبار شادیز فروش ویژه بادام سنگی ممتاز ایرانی را به صورت عمده در سراسر کشور انجام می دهد.

فروش ویژه بادام سنگی ممتاز

بادام سنگی ممتاز یکی از رایج ترین و پر فروش ترین انواع بادام درختی تولید شده در کشور است. این نوع بادام به دلیل سازگار بودن و نیاز آبی کم در مناطق مختلف کشور به صورت دیم و آبی کشت می شود. بادام سنگی مغز شیرین و میزان چربی بیشتری نسبت به سایر انواع بادام دارد علاوه بر این با قیمت پایین تری نسبت به دیگر انواع بادام درختی به بازار عرضه می گردد. کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب سبب افزایش خرید و فروش و تقاضای آن شده است.

تولید کنندگان بادام سنگی در ایران

بادام سنگی از ارقام دیر گل است به همین دلیل در مناطق معتدل و سردسیری مانند استان فارس،چهار محال بختیاری،کرمان،اصفهان و … تولید می گردد. بادام سنگی به صورت مغز شده و با پوست به بازار عرضه می گردد در بین انواع مغز بادام نیز بیشترین میزان خرید و فروش متعلق به مغز بادام سنگی است. از مغز بادام سنگی بیشتر به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و برای استخراج روغن از آن استفاده می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام سنگی تازه و مرغوب ایرلای را به صورت مستقیم از تولید کننده همراه با قیمت فوق العاده به فروش می رساند. کلیه محصولات به صورت خام و تناژی به خریداران عرضه می گردد.

بادام منبعی غنی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند. مغز بادام چربی بسیار بالایی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است. البته چربی موجود در بادام از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند.

لطفا جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگی ممتازتولید کنندگان بادام سنگی در ایرانفروش بادام سنگی ممتازفروش ویژه بادام سنگیفروش ویژه بادام سنگی ممتاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *