خریدار گردو بوانات _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

خریدار گردو بوانات

خریدار گردو بوانات _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز در زمینه خرید و فروش گردوی بوانات به صورت عمده در استان فارس فعالیت می نماید.

خریدار گردو بوانات

گردوی بوانات یکی از مرغوب ترین گردوی تولید شده در استان فارس و کشور است که از لحاظ کیفیت در رده ی گردوهای ممتاز صادراتی قرار می گیرد. گردوی بوانات محصول شهرستان بوانات در استان فارس می باشد. گردوی تولید شده در بوانات از گذشته تا به امروز به دلیل دارا بودن مغز سفید و پر چرب،طعم عالی و پوست کاغذی در بین مصرف کنندگان و خریداران شهرت دارد.

مزیت های گردو بوانات:

مغز سفید و پر چرب

پوست نازک و کاغذی

سایز درشت

طعم بسیار لذیذ

عرضه و تقاضای بالا

مناسب برای مصارف داخلی و صادرات

شهرستان بوانات بزرگ ترین قطب تولید گردو در استان فارس است که با برخورداری از آب و هوای سردسیری و سازگار با رشد گردو، مرغوب ترین انواع گردو و مغز گردو را در کشور تولید می کند. انواع مختلف گردو و مغز گردوی ممتاز بوانات به سایر استان ها و کشورهای خارجی مانند ترکیه،عراق،عمان و .. صادر می گردد. گردوی بوانات همواره به عنوان مرغوب ترین گردوی تولید شده در کشور متقاضیان بسیاری خصوصا در بین تجار دارد.

خرید و فروش گردوی بوانات

بهترین روش جهت خرید گردوی بوانات با کیفیت و قیمت مناسب خرید مستقیم از تولید کننده اصلی است که مجموعه خشکباv شادیز این امکان را برای خریداران فراهم ساخته است. ما به واسطه های همکاری با تولید کنندگان معتبر گردو در بوانات این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه به صورت کاملا تضمینی به مشتریان ارائه می نماییم. به دلیل تقاضای بالای مشتریان مجموعه شادیز جهت تامین هر چه بیشتر نیازهای مشتریان همواره آماده همکاری با سایر تولید کنندگان این محصول می باشد.

اگر شما هم خریدار،فروشنده و یا تولید کننده این محصول هستید می توانید با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما بازدید کنندگان گرامی

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

گردو

خریدار گردوخریدار گردو بواناتگردو بوانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *