بازرگانی خرید و فروش پسته _ شرکت خشکبار شادیز

بازرگانی خرید و فروش پسته

Salt pistachio nuts in the wooden bowl, selective focus


بازرگانی خرید و فروش پسته _ شرکت خشکبار شادیز از شرکت های فعال در حوزه خرید،فروش و صادرات انواع  پسته و مغز پسته در کشور می باشد.

بازرگانی خرید و فروش پسته

پسته یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی و هم چنین صادراتی ایران پس از فرآورده های نفتی در کشور است. پسته های ایرانی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع پسته در دنیا می باشند و همواره متقاضیان بسیاری از نقاط مختلف دنیا دارند.

کشور ایران بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده پسته در جهان است البته در سالهای اخیر کشور آمریکا با تولید انبوه این محصول در ایالت کالیفرنیا و صادرات آن با قیمت ارزان تر به رقیبی برای پسته های ایرانی مبدل شده است. اما با وجود اینکه پسته های ایرانی و آمریکایی از یک نژاد هستند پسته های ایرانی به دلیل برخورداری از آب و هوا و اقلیم مناسب طعم بسیار بهتر و تنوع بالاتری دارند و همواره به عنوان بهترین پسته دنیا در صدر می درخشند.

انواع پسته های ایرانی

معروف ترین انواع پسته های ایرانی عبارتند از:

پسته اکبری

پسته کله قوچی

پسته احمد آقایی

پسته فندقی

بیشترین سطح زیر کشت پسته در ایران متعلق به استان کرمان،شهرستان رفسنجان و استان های کرمان،خراسان،سمنان و فارس می باشد. تا کنون بیش از هفتاد نوع پسته در کشور شناسایی و کشت شده است. در این بین تعدادی از آن ها مانند پسته های تجاری به صورت عمده  و بسیاری از آن ها به صورت محدود در مناطق مختلف کشور کشت می شود.پسته های ایرانی به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف به کشورهای اروپایی،کشورهای آسیایی و کشورهای عربی صادر می گردد و ارز آوری بسیار بالایی برای کشور به همراه دارد.

مجموعه بازرگانی خشکبار شادیز یکی از شرکت های فعال در حوزه خرید،فروش و صادرات پسته در کشور است.شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان داخلی و خارجی و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول و دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

بازرگانی خرید پستهبازرگانی خرید و فروش پستهبازرگانی فروش پستهخرید پسته فروش پستهخرید و فروش پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *