تامین کننده بادام در شهرکرد _ شرکت خشکبار شادیز

تامین کننده بادام در شهرکرد

تامین کننده بادام در شهرکرد _ شرکت خشکبار شادیز انواع بادام تولید شده در شهرکرد را به صورت مستقیم برای کلیه خریداران تامین می نماید.

تامین کننده بادام در شهرکرد

شهرکرد از مناطق اصلی تولید بادام در استان چهار محال بختیاری است. انواع مختلف بادام با درجه کیفی بسیار بالا در این استان تولید می شود و به صورت با پوست و بدون پوست به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

انواع بادام تولید شده در شهرکرد عبارتند از:

بادام سنگی

بادام ربیع

بادام مامایی

بادام محب

هر یک از انواع بادام خصوصیات و ویژگی های جداگانه و خاصی دارند که در مطالب پیشین آن ها را به طور کامل عنوان کرده ایم. استان چهار محال بختیاری به لحاظ برخورداری از آب و هوا و خاک حاصلخیز محل بسیار مناسبی برای کشت و پرورش انواع بادام درختی است. بادام های تولید شده در شهرکرد از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد. برخی از انواع بادام از جمله بادام مامایی و بادام محب تنها در این استان به صورت عمده کشت می شود و فقط در برخی مناطق دیگر مانند اصفهان و استان فارس با حجم های پایین تر تولید می گردد.

بادام میوه ای بسیار مغذی و ارزشمند است که به سبب دارا بودن انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم،فیبر و فسفر از آن ها در مصارف مختلف خوراکی و صنایع متعدد استفاده می شود.

شرکت خشکبار شادیز به واسطه همکاری با تولید کنندگان متعدد بادام در شهرکرد انواع بادام مرغوب و درجه یک را به صورت مستقیم از تولید کننده به خریداران و تجار گرامی عرضه می نماید.

کلیه محصولات به صورت عمده و با قیمت های منصفانه به مشتریان ارائه می گردد. هم اکنون جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

تامین کننده بادامتامین کننده بادام در شهرکردتامین کننده بادام شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *