بازرگانی فروش گردو _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

بازرگانی فروش گردو

بازرگانی فروش گردو _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز انواع گردوی درجه یک خارجی را بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت به خریداران ارائه می نماید.

بازرگانی فروش گردو

گردو از جمله خشکبار بسیار محبوب و پر طرفدار به شمار می آید امروزه گردو به عنوان یکی از پر کاربرد ترین انواع خشکبار در اکثر نقاط دنیا تولید می گردد. در بازارهای ایرانی نیز گردو در انواع خارجی و ایرانی به وفور یافت می شود. با این که کشور ایران خود از بزرگ ترین تولید کنندگان گردو در دنیا است اما باز هم گردوهای خارجی در کناز گردوهای ایرانی در بازار خرید و فروش می شود.یکی از این دلایل قیمت مناسب تر گردوهای خارجی نسبت به گردوهای تولید داخل است به همین دلیل مردم از خرید آن ها استقبال می کنند.

گردوهای خارجی بر خلاف گردوهای ایرانی ظاهری زیبا و یکدست هم چنین پوست نازک و مغز درشنی دارند. خرید گردوهای خارجی به دلیل دارا بودن درصد مغز به پوست بالا بسیار مقرون به صرفه است از این رو میزان تقاضای بالایی دارد.

انواع مختلف گردوی خارجی شامل گردو آمریکایی،گردو شیلی،گردو بلغاری،گردو اوکراینی و گردو اسرائیلی توسط شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی در بازار خرید و فروش می شود. مجموعه خشکبار شادیز به عنوان یکی از شرکت های بازرگانی خشکبار در کشور انواع گردوی خارجی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

گردو از مغذی ترین انواع میوه های درختی است. مغز گردو منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان ،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

خواص تغذیه ای و درمانی گردو

تقویت حافظه و سلامت مغز

پیشگیری از آلزایمر

تقویت قلب

تقویت سیستم ایمنی بدن

پیشگیری از دیابت

کاهش کلسترول بد خون

تقویت پوست و مو

پیشگیری از آلزایمر

تقویت قوای جنسی

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی: ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

بازرگانی فروش گردوبازرگانی فروش گردو شادیزفروش گردو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *