فروش گردو و بادام بوانات در شیراز _ شرکت خشکبار شادیز

فروش گردو و بادام بوانات

فروش گردو و بادام بوانات در شیراز _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردو و بادام مرغوب تولید شده در بوانات را به صورت مستقیم به فروش می رساند.

فروش گردو و بادام بوانات

شهرستان بوانات قطب مهم تولید انواع محصولات کشاورزی مانند گردو،بادام،کشمش و.. در استان فارس است. این منطقه وسیع ترین سطح زیر کشت محصولات سردسیری استان فارس را به خود اختصاص داده است. آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب این استان محل مناسبی جهت کشت و پرورش انواع گردو و بادام نظیر بادام سنگی و بادام پوست کاغذی است.

گردوی تولید شده در بوانات از گذشته تا به امروز به دلیل طعم خوب،درصد چربی بالا و مغز سفید در بین خریداران،مصرف کنندگان و به خصوص تجار شهرت دارد. انواع مختلف گردوی سنگی و گردو پوست کاغذی به صورت عمده در این شهرستان تولید می گردد. البته بیشترین حجم از آن مربوط به گردوی پوست کاغذی است. گردوی بوانات به صورت با پوست و بدون پوست به بازارهای داخلی و کشورهای متعدد خارجی صادر می گردد.

در کنار گردو سطح وسیعی از مناطق زیر کشت این شهرستان به کشت و پرورش بادام درختی خصوصا بادام سنگی و بادام پوست کاغذی اختصاص دارد. آب و هوا و خاک حاصلخیز بوانات مستعد برای پرورش انواع محصولات کشاورزی است به همین دلیل بادام درختی تولید شده در بوانات از طعم بسیار بی نظیر و کیفیت بالایی برخوردار است و همواره متقاضیان بسیاری هم از بازارهای داخلی و هم از سوی کشورهای خارجی دارد.

مجموعه بازرگانی خشکبار شادیز انواع گردو و بادام درجه یک و اعلای بوانات را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و بدون دخالت هیچ واسطه ای در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو و بادام

بادام بواناتفروش بادام بواناتفروش گردو بواناتفروش گردو و بادام بواناتگردو بواناتگردو و بادام بوانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *