فروش عمده بادام محب اصفهان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده بادام محب اصفهان

فروش عمده بادام محب اصفهان _ شرکت بازرگانی شادیز عمده بادام محب پوست کاغذی اصفهان را بدون واسطه به خریداران عرضه می نماید.

فروش عمده بادام محب اصفهان

بادام محب یا همان بادام پوست کاغذی یکی از پر طرفدار ترین انواع بادام درختی در ایران است. این بادام پوست خارجی بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود. مغز این بادام طعم عالی و خواص مغذی بسیار فراوانی دارد.

استان اصفهان از مناطق تولید کننده بادام درختی در کشور است بادام محب اصفهان  یکی از مرغوب ترین انواع بادام تولید شده در ایران است. بادام تولید شده در اصفهان به دلیل برخورداری از آب و هوا و اقلیم مناسب از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است. بادام محب را با نام های بادام پوست کاغذی،بادام منقا و بادام سفید نیز می شناسند. از بادام محب به صورت خام و شور در انواع آجیل ها و یا به عنوان تنقلات استفاده می شود.

بادام محب پوست کاغذی یکی از لوکس ترین انواع آجیل های ایرانی جهت پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف و هم چنین گزینه مناسبی جهت صادرات به صورت عمده و برای مشتریان لوکس پسند می باشد.

یکی از مهم ترین مزیت های این بادام درصد مغز به پوست بالای آن است میزان مغز بادام محب از بادام مامایی و بادام سنگی نیز بیشتر است. علاوه بر کیفیت بالا، بادام محب قیمت بسیار متعادلی دارد و مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

مشتریان عزیز می توانند از طریق این مجموعه عمده بادام محب اصفهان را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب خریداری نمایند.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام محب

بادام محب اصفهانعمده بادام محبفروش بادام محبفروش بادام محب اصفهانفروش عمده بادام محبفروش عمده بادام محب اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *