خرید پسته فندقی با بهترین کیفیت _ شرکت خشکبار شادیز

خرید پسته فندقی با بهترین کیفیت

خرید پسته فندقی با بهترین کیفیت _ شرکت خشکبار شادیز عمده پسته فندقی را با بهترین قیمت و کیفیت به صورت دست اول به فروش می رساند.

خرید پسته فندقی با بهترین کیفیت

پسته فندقی یکی از شناخته شده ترین انواع پسته های ایرانی در دنیا است. پسته فندقی از ارقام کوچک پسته است و  ظاهری گرد و کروی دارد. این پسته بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است. پسته فندقی از نظر اقتصادی قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری نسبت به سایر انواع پسته دارد. پسته فندقی هم فروش داخلی بالا و هم میزان صادرات پر رونقی به کشورهای خارجی به خصوص به کشورهای قیمت محور مانند چین،روسیه،عراق و.. دارد.

انس پسته فندقی بالا است و تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده ریز بودن آن می باشد. پسته فندقی ظاهری زیبا،ریز و مغز قرمز رنگ و بسیار خوش طعمی دارد. بیشترین حجم از پسته فندقی در مناطق کرمان،سیرجان،رفسنجان ،زرند،انار،دامغان و.. تولید می گردد.

پسته فندقی برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی و معرفی گردید به همین دلیل پسته فندقی را با نام پسته اوحدی نیز می شناسند.پسته فندقی در انواع پسته فندقی دست چین یا تو چین،پسته فندقی خندان،پسته فندقی آب خندان و پسته فندقی دهن بست در بازار خرید و فروش می شود. در این بین پسته فندقی دست چین و خندان کیفیت بالایی دارند و با قیمت بالاتری نسبت به پسته های آب خندان به بازار عرضه می گردد.

مجموعه خشکبار شادیز مرغوب ترین و با کیفیت ترین پسته فندقی را به صورت خام و بدون واسطه در اختیار خریداران و تجار عزیز قرار می دهد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته فندقی

پسته فندقی با بهترین کیفیتخرید پسته فندقیخرید پسته فندقی با بهترین کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *