خرید بادام مامایی صادراتی شهرکرد _ شرکت خشکبار شادیز

خرید بادام مامایی صادراتی شهرکرد

top view of almond nuts on white background


خرید بادام مامایی صادراتی شهرکرد _ شرکت خشکبار شادیز بادام مامایی صادراتی و درجه یک شهرکرد را به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

خرید بادام مامایی صادراتی شهرکرد

بادام مامایی شهرکرد مرغوب ترین بادام تولید شده در ایران است. این بادام بیشتر جنبه صادراتی دارد و به کشورهای مختلف از جمله هند،ترکیه،روسیه و سایر کشورها صادر می گردد. بادام مامایی تنها در استان چهار محال بختیاری و در نواحی حاشیه زاینده رود تولید می گردد.

مشخصات بادام مامایی

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد. مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دو قلویی آن بالا است. مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار مرغوب می باشد. مغز بادام مامایی طعم شیرینی دارد و درصد تلخی آن صفر است.بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد زمان برداشت بادام مامایی اوایل شهریور ماه است.

بادام مامایی مصرف داخلی بسیار پایینی دارد زیرا هنوز در ایران به طور کامل شناخته نشده است و از طرفی قیمت بالایی دارد حدود ۹۰ درصد بادام مامایی کشور به بازارهای خارجی صادر می گردد.

از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود از بادام مامایی هم چنین به دلیل دارا بودن چربی فراوان در تولید مواد شوینده مانند صابون استفاده می شود.بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد.

شرکت خشکبار شادیز عمده بادام مامایی صادراتی شهرکرد را بدون واسطه و با قیمت منصفانه به خریداران عزیز عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی شهرکردبادام مامایی صادراتیبادام مامایی صادراتی شهرکردخرید بادام صادراتی شهرکردخرید بادام مامایی شهرکردخرید بادام مامایی صادراتی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *